بدون شرح....
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

یه مرد مصری که در حال سرچ اینترنت برای یافتن فیلم پ-و-ر-ن بود بعد از دانلود فیلم با کمال تعجب زن خود را نقش اول آن فیلم یافت !!!! این مرد (رمضان) بعد از مراجعه به فروشگاهی که آدرس آن در سایت مربوط به فیلم داده شده بود زن خود را نقش اول 11 فیلم دیگر نیز یافت .................

او گفت :‌"من زن خود را با معشوقه اش در صحنه های شرم آور 11 فیلم دیگر نیز دیدم ..." او میگوید که این اولین باری است که این تیپ فیلم ها را دانلود و مشاهده کرده و علت آنرا نیز فقط حس کنجکاوی اعلام کرده !

او ادامه داد : " وقتی موضوع را با همسرش مطرح کرده او ابتدا رمضان رو به اتهام زدن به وی متهم کرده ولی بعد از مواجه شدن با صحنه های فیلم به کار شنیع خود اعتراف کرده و گفته که هنوز به دوست پسر قبلی اش علاقه دارد."

ظاهرا فاصله ی سنی این زوج زیاد است و دلیل همسر رمضان نیز همین است. وبسایت از تصمیم رمضان بعد از این خبری منتشر نکرده ولی گفته است که آنها در طول 16 سال زندگی مشترک خود زندگی آرامی رو سپری کرده بودند!!!

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.