علی دایی از بزرگترین کمپانی خودروسازی جهان شکایت کرد !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 آقای گل فوتبال جهان قصد دارد به دلیل باز نشدن هیچ کدام از ایربگ های خودرو تویوتا پرادوی سفید رنگش در جریان تصادف در واپسین روزهای سال ۹۰ از کمپانی تویوتا شکایت کند 



به گزارش ایران ویج ،علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس که ساعاتی قبل از تحویل سال ۱۳۹۱ در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه رانندگی شده بود قصد دارد از بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا شکایت کند. 



در پی واژگون شدن خودرو تویوتا پرادو علی دایی هیچ کدام از کیسه های هوا تعبیه شده عمل نکرد و منجر به آسیب دیدگی شدید سرمربی کنونی راه آهن از ناحیه سر و صورت شد. 



به همین خاطر دایی قصد دارد شکایت نامه ای را از سوی وکیل خود علیه کمپانی خودروسازی تویوتا که بزرگترین خودروساز کنونی جهان است تنظیم کند، با توجه به شهرت و وجهه بین المللی دایی، این شکایت می تواند برای

این کمپانی ژاپنی تبعات منفی در پیش داشته باشد.

 

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.