اتاق خواب دختران دانشجو و کشف دوربین مخفی در حمام !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 دو دختر دانشجوی بلغاری که برای یک ترم به یک دانشگاه آمریکایی انتقالی گرفته بودند از کشف چند دوربین مخفی در خانه دانشجویی شان شوکه شدند 
.”ونیا” 22 ساله و “رالیتسا” 23 ساله این خانه را سه ماه پیش در کالیفرنیا اجاره کرده بودند. آنها پس از کشف دوربین ها متوجه شدند از تمام حرکات آنها در طول سه ماه گذشته فیلم گرفته شده است. این دوربین ها دراتاق ها و حمام کار گذاشته شده بود. 
رالیستا اظهار داشت :” واقعا وحشتناکه، من هرگز تصور نمیکردم همچین اتفاقی برای من و دوستم بیفتد . ما فقط می خواستیم با گرفتن یک ترم تابستانی ، تابستان خود را در آمریکا بگذرانیم.”ونیا نیز اعلام کرد:” حمام و اتاق جاهای شخصی هستند که افراد کارهای شخصی خود را انجام میدهند و حتی نمی توانم فکرش را بکنم که از کوچکترین حرکت من فیلم برداری شده است.” 
این دو دانشجو بعد از پیدا کردن دوربینها با تعقیب کابلها به یک کمد قفل شده در زیر فرش رسیدند. بعد از شکستن قفل متوجه شدند که کابلها به یک تلویزیون کوچک مدار بسته متصل می شوند.به گفته پلیس این دوربین ها طوری به کار رفته بودند که همانند آژیر ا

طفاء حریق به نظر می رسیدند. پلیس کالیفرنیا در این خصوص هنوز هیچ مضنونی را بازداشت نکرده است. 



 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.