سفری مجازی به داخل ساختمان مرکزی اپل
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  

 


تنها جایی که برای بازدید همه حتی مردم عادی آزاد بوده و عکسبرداری در آن ممنوع نیست Company Store یا فروشگاه شرکت است. اینجا تنها جایی در جهان است که می توانید بلوزها و کلاه هایی با لوگوی اپل و محصولات رسمی و اصلی این شرکت را تهیه کنید حتی این محصولات مثل بلوز و کلاه با لوگوی اپل در اپل استورها هم فروخته نمی شوند. (البته در این فروشگاه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت اپل نیز فروخته می شوند.) 


 
 
 
همانطور که در سالن ها سرگردان هستید می توانید از مناظر و طراحی های زیبا هم لذت ببرید. 

 
 
 
 


در راهروها و ورودی ها تابلوهایی سیاه و سفید از استیو جابز و محصولات اولیه شرکت قرار گرفته است. همچنین در بعضی از سالن ها سخنانی از استیو جابز بر روی بوم های بزرگی تهیه شده و روی دیوار قرار داده شده اند.

 
 
 
 
 


در راهروها علامت هایی مثل علامت های زیر را خواهید دید که نشاندهنده مکان های دستشویی است. 


 
 


گرسنه و یا خسته هستید؟ یک سری به Cafe Macs یا همون کافه تریای محوطه بیاندازید. در اینجا غذاها حتی برای کارمندان هم رایگان نیستند ولی ارزان و بسیار سالم هستند. 


 
 


اتاق های استراحت و تفریح و نیز زمین های ورزشی و تفریحی در محوطه ساختمان اصلی آماده شده است که هر زمان کارمندان به استراحت و یا تفریح نیاز داشتند می توانند از این محوطه استفاده کنند. سالن های ورزشی با تمامی امکانات! 



 
 
 
 


جلسات و صحبت های آموزشی در ساختمان اصلی اپل در کجا برگزار می شود؟ اپل اتاق هایی دارد که در آن مدیران پروژه ها می توانند در مورد پروژه با کارمندان و افراد مربوط به پروژه صحبت کنند و یا حتی بخوبی مباحثی را توضیح دهند. در این اتاق ها کلیه امکانات لازم برای برگزاری این گونه جلسات وجود دارد. 


 


در داخل ساختمان مرکزی سالن کنفرانسی به نام Apple Town Hall قرار دارد که بعضی اوقات کنفرانس ها و رویدادهایی که اپل می خواهد آنها را معرفی کند در آنجا برگزار می شود ولی اتفاقات مهم و کنفرانس های مهم معمولا در سالن های بزرگتر که خارج از ساختمان مرکزی است برگزار می شود. کنفرانسی که استیو جابز در حضور خبرنگاران در مورد آنتن آی فون۴ صحبت کرد در این سالن برگزار شد. 


 
 
 
 


معمولا اپل از آزمایشگاه های تحقیقاتی و اتاق هایی که در آنها طراحی و تست محصولات اپل انجام می شوند بشدت حفاظت می کند. اما در کنفراسی که در مورد آنتن دهی آی فون ۴ برگزار شد اپل برای اولین بار در آزمایشگاه تست وایرلس بر روی محصولات را برای دیگران گشود. آزمایشگاهی که به گفته استیو جابز میلیون ها دلار خرج آن شده و دانشمندان با مدارک بسیار بالای علمی از دانشگاه های معتبر آمریکا استخدام شده اند که در آن کار کنند. 


 
 
 


اگر کمپانی اپل و سیاست های این کمپانی را بشانسید حتما از این خبر که Jonathan Ivy مدیر طراحی محصولات اپل در زیر زمین کار می کند تعجب زده نخواهید شد. در ساختمان مرکزی اپل مکان ها و اتاق هایی هستند که به نوعی مکان های مقدس و یکتای اپل محسوب می شوند. تسهیلات طراحی و امکانات طراحی مثل آخرین ماشین های صنعتی محصولات اپل در آنجا قرار دارند به نوعی آنجا یک کارخانه کوچک برای طراحان اپل است که قطعات و حتی مدلی از طرح های خود را آماده می کنند بدون آنکه نیاز باشد طرح ها را برای تولید به جایی ارسال کنند. 


 


و در پایان تصاویری از محل ها و اتاق هایی که مدیران اصلی اپل در آنجا به گفتگو و تبادل نظر می پرداختند. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 






-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.