گفت و گوی تلفنی گلشیفته فراهانی با پدرش لو رفت!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 در گفت و گوی تلفنی گلشیفته فراهانی با پدرش چه گذشت؟/ پدر تلفن را روی دخترش قطع کرد! 


 



خبرهای رسیده به خبرنگار سایت خبری تیک حکایت از آن دارد که پس از اقدام زننده و موهن گلشیفته فراهانی (برهنه شدن وی مقابل دوربین)، وی با پدر خود بهزاد فراهانی تلفنی گفت و گو کرده است. 

یک منبع مطلع در این مورد به خبرنگار سایت خبری تیک گفت: در این گفت و گو که پیش از عید انجام شده، گلشیفته در حالی که به شدت گریه می کرده ، ضمن عذرخواهی از پدرش، خواستار بخشش او شده است. 

اما بهزاد فراهانی در حالی که به شدت عصبانی بوده و دائم بر سر دخترش فریاد می زده، خطاب به وی گفته که “تو آبروی مرا بردی…من درگیر نمی توانم اینجا سرم را بلند کنم” 

این منبع مطلع که خود شاهد این گفت و گوی تلفنی بوده به خبرنگار سایت خبری تیک گفته است: گلشیفته در این لحظه از پدرش خواسته برای جلوگیری از شرمساری، از ایران خارج شده و به او بپیوندد، اما پس از این درخواست گلشیفته، بهزاد فراهانی با فریاد های مجدد، گوشی را روی او قطع کرده است. 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.