فرهاد تنها، قوم قرمز را به آتش کشید!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 بازی استقلال – الاتفاق، وقتی بود که استقلالی ها بار دیگر تاریخ ساز شدند. علی پروین، که بی پرده یکی از منفور ترین کاراکترهای قرمز در بین هواداران میلیونی استقلال است، در استادیوم آزادی حاضر شد و نود دقیقه تمام توسط هواداران آبی مورد تشویق قرار گرفت.

 

 

شعارهای ملی در حمایت از خلیج همیشه فارس هر چند دقیقه یک بار به گوش می رسید. اینجا پایان کار نیست. چند هفته بعد، پرسپولیسی ها در اولین بازی خانگی در رقابت های جام باشگاه های آسیا، نود دقیقه تمام علیه “استقلال” شعار دادند تا تکرار مکررات بار دیگر مهر اثبات بر تفاوت فرهنگی هواداران آبی و قرمز، کوبیده باشد! قهرمانی استقلال در جام حذفی و حضوری پر رنگ در کورس قهرمانی لیگ برتر، داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرده! حذف شدن در نیمه نهایی جام حذفی در برابر همین آبی ها، و آن ۴ باخت پیاپی هم حکم باد روی خاکستری است که آتش در دل دارد…

شاید در ده دقیقه سه گل به ثمر رساندن برابر استقلال پر قدرت، برای پرسپولیسی ها افتخار باشد، اما سقف آرزوهای آبی ها سال ها است فراتر از شکست دادن پرسپولیس است! آن چهار برد معروف استقلال، با گل های پی در پی “فرهاد مجیدی” به نوعی استقلالی ها را اشباع کرده! آری، تیمی که دو ستاره به عنوان دو قهرمانی آسیا روی پیراهن خود دارد، حتی به طوفان چند دقیقه ای که در دقایق اضافه ی بازی نیمه نهایی جام حذفی در برابر پرسپولیس به راه انداخت، که با ٣ گل هم همراه بود، ننازید!

اما… نام فرهاد مجیدی برای قرمزها تلخِ تلخ است! آنها از شماره ٧ رویایی استقلالی ها دل خوشی ندارند! از آن گلِ لایی که برابر حقیقی به ثمر رساند، تا آن گل دقایق آخری که باعث شد سکوتی مرگبار نیمی از ایران را فرا بگیرد! فرهاد مجیدی، حالا با پیراهن تیمی دیگر برابر قرمزهای پایتخت قرار می گیرد. هواداران پرسپولیس، که همین چند روز پیش، در برابر چشمان میلیون ها بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور، با فحاشی علیه داور مسابقه، باعث نیمه تمام ماندن مسابقه و نقره داغ شدن تیم خود شدند، اینبار به سراغ فرهاد مجیدی رفتند!

…فرهاد مجیدی با خونسردی خاصی از زمین بیرون می آید، در برابر فحاشی صد هزار هوادار پرسپولیسی سکوت می کند، پیراهن زرد تیم فعلی را در می آورد، و پیراهن آبی بر تن او نمایان می شود! اوج حرکت فرهاد مجیدی، زمانی است که با انگشتان خود عدد “۴” را به رخ قرمزها می کشد! جواب دندان شکنی برای تمام بی احترامی ها و فحاشی ها! این ۴ رویایی، این ۴ تاریخی!

پرسپولیسی ها در این روزهای تلخ و سیاه، هم از نظر ورزشی در شرایط وحشتناکی هستند و هم از نظر فرهنگی اثبات شده اند! دیگر بیش از این نمک روی زخمشان نمی پاشیم…

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت13:10---31 فروردين 1391
slm dost aziz shomaro link kardam vali enghar tabadol linke khodkaret dorost kar nemikone ye nega bendaz bad mano link kon tnx


امیررضا
ساعت11:31---31 فروردين 1391
درود واقعا یه دونه باشه این فرهاد مجیدی عجب حرکتی کرد داشتن آتیش می گرفتن این لنگیا دم تو هم گرم با این مطلبت عالی بود. راستی اگه خواستی می تونی بیای وبلاگم با هم دیگه تبادل لینک کنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.