طولاني‌ترين پل معلق جهان در چين
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 طولاني‌ترين و مرتفع‌ترين پل جهان براي اتصال دو تونل به يكديگر در استان «هونان» چين به بهره‌برداري رسيد. 
پل معلق آيژاي (Aizhai) بر فراز دره «دهانگ» در ارتفاع يك هزار و 102 پايي و به طول 1200 متر احداث شده است و دو تونل در يك منطقه كوهستاني را به يكديگر متصل مي‌كند. 
ساخت طولاني‌ترين و مرتفع‌ترين پل معلق جهان از اكتبر سال 2007 ميلادي آغاز شد و چهار سال به طول انجاميد و هدف از طراحي آن، حل مشكل ترافيك آزادراه «جيشوآ» در استان «هونان» است. 
چهار باند رفت و برگشت براي عبور خودروها با حداكثر سرعت 50 كيلومتر احداث شده و مسير ويژه‌اي نيز براي عابران پياده در اطراف پل در نظر گرفته شده است؛ همچنين يك هزار و 888 لامپ براي تأمين روشنايي مسير نصب شده است. 
بر اساس اين گزارش، بزرگترين پل جهان به طول 100 مايل (160 كيلومتر) نيز دو سال قبل در مسير قطار پر سرعت پكن- شانگهاي احداث شد. 


 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.