بی حجابی در سواحل بوشهر
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 اول از همه مردم بوشهر عذرخواهی می شود ... و اینکه این تصویر فقط گوشه ای از عکس هایی است که تهیه شده .. 
آري ايام نوروز است و بعضي ها به استان بوشهر آمده اند - كه اي كاش نمي آمدند - و با خود بي حجابي و بي غيرتي را در ساحل و اماكني همچون پاساژ هاي بوشهر بصورتي بسيار زننده و نفرت برانگيز اشاعه داده اند . اما آنچه كه دردآورتر از همه چيز است اينكه هيچ خبري از مسئولان امر به معروف و نهي از منكر در ميان اين همه فساد نيست تا جائي كه اين افراد هنجار شكن با هر تيپ و قيافه اي كه دوست دارند در خيابان هاي بوشهر حاضر مي شوند .مشكل تا آنجا پيش رفته است كه اخيرا يكي از مسئولان بلندپايه امنيتي كشور با لباس مبدل به استان بوشهر سفر نموده و بعد از مشاهده اين همه بي حجابي ، در تعبيري كه بايد باعث خجالت بعضي ها !!! باشد ، مي گويد : " منطقه آزاد اجتماعي بوشهر " ..استاندار بوشهر در گفتگوي كوتاهي با سايت سوك ، درباره معضل بدحجابی که در حال تغییر به سوی بی حجابی توسط عده ای هنجارشکن است عنوان کرد :در سال گذشته زماني كه اينجانب نسبت به بدحجابي هشدار داده و اقداماتي كردم ، عده اي در استان سكوت كردند و حتي بعضي از رسانه ها انتقاد كردند اما علماي بزرگ درديگر استان ها از اين اقدام بنده حمايت و موضع گيري قاطع کردند .محمد حسن جهانبخش افزود : از روز 14 فروردين اين موضوع را بصورت ويژه در استان پيگيري خواهيم کرد . 
امام جمعه موقت بوشهر نیز گفت : عده اي در استان به فكر اين مسائل نيستند و متأسفانه وضعيت مناسبي از لحاظ حجاب بعضي از خانم ها در شهر ديده نمي شود . حجت الاسلام اسماعيل نيا که با سوك گفتگو می کرد اظهار داشت : البته اينجانب به عنوان مسئول حوزه طلاب بانوان استان اقداماتي مانند ايجاد چندين نمايشگاه و تبليغ باحجابي در بيلبوردهاي متعدد به مقابله با اين موضوع رفته ام و از تعدادي از خواهران طلبه نيز در اين زمينه براي امر به معروف كمك گرفته ايم اما يك تنه به مقابله با اين پديده رفته ام و عزمي را براي همراهي در بعضي از مسئولين نمي بينم . اما آن چیز که مایه تاسف است و دل هر دلسوز به ارزش های شناخته شده نظام را جدا به درد می آورداین است كه در مكان هائي در شهر بوشهركه اوج بي حجابي مشهود است ، خبري از مسئولين امر به معروف و گشت ارشاد نيست . 


 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.