ايران پهنای باند به افغانستان صادر میکند!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 قائم مقام شرکت پیشگامان محتوی گسترازصادرات پهنای باند بین الملل از ایران به افغانستان خبر داد و اعلام کرد: قرار است مازاد مصرفی پهنای باند داخل به این کشور صادر شود. 
وحید محمدی در پاسخ به این پرسش که ایران خود با کمبود پهنای باند مواجه است بر همین اساس چگونه قصد دارد در این حوزه صادرات انجام دهد، اظهار داشت: پیشگامان کویر یزد دارای شبکه فیبر نوری است به همین دلیل حق دارد مازاد مصرفی داخل را به سایرکشورها صادر کند. 
وی گفت: کشور افغانستان از جمله کشورهایی است که قصد داریم مازاد پهنای باند خود را به این کشور صادر کنیم. 
محمدی افزود: قرار است پیشگامان به تا حدی پهنای باند وارد کند که نیاز داخلی را کاملا مرتفع کند و ما بقی را به کشورهای دیگر صادر کند. 
وی خاطرنشان کرد: پیشگامان پهنای باند را تا مرز ایران می آورد، ولی نمی تواند آن را توزیع کند برهمین اساس آن را به مخابرات واگذار می کند و مجددا از مخابرات آن را می خرد.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.