موس های عجیب و غریب..
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 


موس قاچ قاچ شده 

نمی دانم هدف ساخت این موس چیست، اما کاملا غیرعادی است و چندان موس مناسبی به نظر نمی رسد. تنها فایده چنین موسی تعویض چیپ های آن هنگام خراب شدن اش است. 

 


موس مغزی 

این موس تجملاتی پر مغز برای گیک هایی که عاشق ابزارهای عجیب هستند، عالی است. در ضمن شاید باعث خلق ایده ها و کشف های جالبی در مغزتان هم بشود! 

 

موس هواپیمایی، با لامپ های ال ای دی 
ویژه عاشقان جنگ های ستاره ای و سایر فیلم های علمی تخیلی. این موس با رنگ های سفید و سیاه، دکمه ها و چرخ اسکرول ال ای دی با رنگ های قرمز و آبی فروخته می شود. 

 

موس وایرلس کمرو بلک 

این موس جاده ای، قرار است دل عاشقان ماشین را برباید. این اتوموبیل زیبا تمامی کارایی های سایر موس ها را دارا می باشند. این موس در عین داشتن لبه های نرم، با داشتن بدنه زیبا و لامپ های ال ای دی در چراغ ها و اسکرول خود، کاملا واقعی به نظر می رسد. 



 

موس فراری 

این موس نوری کاملا شبیه یک ماشین فراری است و ویژه هواداران ماشین های اسپورت. لامپ های ال ای دی روی آن بسیار زیبا و دل ربا هستند. 


 

موس سایبورگ آر.ای.تی: موس بازی 

شاید بعلت شکل ویژه، موس چندان راحتی نباشد، اما این سایبورگ کامل کننده یک کامپیوتر بازیخور است. 

 

موس تلفنی ویژه مکالمات اسکایپ 

این موس کاملا برای مکالمات اسکایپ طراحی شده است و همراه آن هندزفری مربوط نیز استفاده می گردد. 


 

تاچ موس اکلیپس 

موس لمسی eclipse (کسوف) با طراحی زیبا، بدنه آلمینیومی دلربا، ظاهر اسپورت، امکانات حرفه ای، شکل ارگونومیک برای استفاده در خانه و محل کار عالی است. این تاچ موس آمیزه ای از زیبایی و کیفیت است،. 


 

موس پرتابل دستی 

دنبال موسی با ظاهر متفاوت می گردید؟ این موس شاید به کارتان بیاید. در اینجا کنترل موس با انگشتان صورت می گیرد و قرار نیست موس روی میز حرکت کند. 



 

 

 

 

 

 

 






-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.