افشای فساد اخلاقی جدید رونالدو...!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

رونالدو در پى مشكلاتى كه با عشق قبلى اش مانكن روسى داشته، در پى جبران برآمده و به يك رابطه ى پنهان تن داده است. 
رسانه هاى اسپانيايى در روزهاى اخير بازهم كريستيانو رونالدو، هافبک مهاجم رئال مادرید را سوژه اصلی خود قرار داده و مطالب جديدى را در زمينه ى روابط عاطفى اش باب كرده اند. این رسانه ها مدعی هستند که او به يك مانكن اسپانيايى علاقه مند شده و از احتمال فراموش کردن معشوقه قبلی وی سخن گفته اند. 

اين ستاره ى پرتغالى الاصل تيم اسپانيايى رئال مادريد ظاهراً ارتباط عاطفى و طرح دوستى جديدى را با "مالينا كوستا" مانكن اسپانيايى مشهور برقرار كرده است. 


 
 
 


برخی از منابع آگاه در رسانه های اسپانیا اين دو را در جشن ويژه ى موزه ى هنرهاى معاصر اسپانيا در مادريد كنار هم در حالتى ديده اند كه به روابط عاشقانه نزديك تر بوده است. 

كريستيانو رونالدو پيش از اين به داشتن قصه ى عشقى رومانتيك با "ارينا شايك" مانكن مشهور روسى معروف شده بود و همه انتظار داشتند كه اين دو در خصوص روابط خود سخن بگویند. 

شنیده شده رونالدو در هم صحبتى اش با مانكن اسپانيايى در جريان جشن موزه ى هنرهاى معاصر اسپانيا در مادريد از زيباروى جديدى كه در زندگى اش پيدا شده، تعريف بسيار كرده و شخصيت او را ستوده است. 

به نظر مى رسد رونالدو در پى مشكلاتى كه با عشق قبلى اش مانكن روسى داشته، در پى جبران برآمده و به يك رابطه ى پنهان تن داده است. 

"شاید علت تن دادن رونالدو به این رابطه پنهان این بوده که ارينا شايك در يكى از مسابقات رئال مادريد از نشستن در كنار مادر رونالدو خوددارى كرده و همين صحنه كه توسط خبرنگاران ضبط شده موجب دلخورى رونالدو گشته است. 


 
 


لازم به ذکر است مالينای 22 ساله اصلیتی سوئدى دارد و در اسپانيا چهره اى معروف در تبليغات نوعى عطر مى باشد. او پيش از اين به كارلوس بويول بازیکن باشگاه اسپانيايى "بارسلونا" علاقه مند شده و مدتى را با او گذرانده بود. ظاهراً مالينا به دليل اختلاف سنى نتوانسته بود با او رابطه خود را ادامه دهد. 


 

 

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.