رقابت گوگوش با شوهر سابقش در 'من وتو' و 'فارسی وان'!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

شبکه فارسی وان در اقدامی مشابه با شبکه من و تو « که با برگزاری دو دوره مسابقه با عنوان 'آکادمی گوگوش' ضمن تولید برنامه ای با چاشنی ابتذال به جذب نیرو پرداخته است»، از شوهر سابق گوگوش برای جذب نیرو جهت بازی در فیلمهایش استفاده کرد. 
شبکه فارسی وان در این زمینه طی خبری اعلام کرد: «بهروز وثوقی در نظر دارد با حضور تعداد محدودی از علاقمندان، یک دوره کلاس بازیگری برگزار می کند.» 
شبکه فارسی وان خطاب به بینندگانش گفت: «یک صحنه از فیلم مورد علاقه تان را بازی کنید و با ارسال ویدیوتان شانس حضور در این کلاس ها را به دست آورید. فارسی وان 6 نفر از بهترین ها را برای شرکت در این کلاس ها انتخاب می کند!» 
فارسی وان افزود: «همچنین 6 نفر دیگر نیز می توانند شانس شرکت در مراسم شام و امضای کتاب زندگی نامه بهروز وثوقی را داشته باشند!! در ضمن 6 نفر هم می توانند برنده کتاب امضا شده ایشان باشند که به آدرس آن ها ارسال می شو. 
عوامل هر کدام از این دو شبکه برای جذب نیرو شیوه های گوناگونی را به کار می گیرند. بخشی از نیروهای شبکه من و تو از طریق مسابقه خوانندگی تحت عنوان "آکادمی گوگوش" جذب شدند! که شبکه فارسی وان نیز برای اینکه از قافله عقب نماند از بهروز وثوقی، شوهر سابق گوگوش نهایت استفاده می کند و از طریق وی به جذب بازیگر - برای ایفای نقش در فیلم های غیراخلاقی- می پردازد.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.