مرگبارترین جزایر کره زمین
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 
ایلا دا کوئیمادا، برزیل 

«ایلا دا کوئیمادا»، که به جزیره مارها معروف است، در دریاهای برزیل قرار دارد. این جزیره خانه هزاران مار است که از سمی‌ترین و کشنده‌ترین مارهای دنیا هستند. مطابق یک افسانه محلی، در هر متر مربع این جزیره، پنج موجود مرگبار وجود دارد. تا سال‌ها تنها انسانی که در این جزیره زندگی می‌کرد، نگهبان فانوس دریایی بود. اما حالا نیروی دریایی برزیل، جلوی هر کسی را که بخواهد وارد این جزیره شود، می‌گیرد. 


 

میاکه جیما، ژاپن 

در مجمع‌الجزایر ازوی ژاپن، جزیره‌ای وجود دارد که مهم‌ترین ویژگی‌اش داشتن یک آتشفشان فعال به نام «اویاما» است. نام این جزیره میاکه جیما است. آتشفشان اویاما در سال‌های اخیر، چندین بار فوران کرده است. بعد از آخرین فوران اویاما در سال 2005، از دهانه این آتشفشان، به طور مداوم گازهای سمی خارج می‌شود. به همین دلیل ساکنان این جزیره باید همیشه ماسک ضد گاز بزنند. وقتی میزان سولفور در آسمان این جزیره زیادتر می‌شود، سیرن‌ها از این جزیره دور می‌شوند. 


 

سابا، هلند 

بنا به وب‌سایت شبکه طوفان کارائیب (Caribbean Hurricane Network)، یک جزیره کوچک به نام «سابا» در 150 سال گذشته، بیشتر از هر جای دیگری ر منطقه دچار طوفان‌های سهمگین شده است. این طوفان‌ها شامل پانزده طوفان درجه سه و پنج طوفان درجه پنج می‌شوند. 


 

بیکینی آتول، جزایر مارشال 

این محل که یونسکو آن را جزء میراث جهانی ثبت کرده، به دو دلیل خطرناک به شمار می‌رود: تشعشعات هسته‌ای و کوسه‌ها. در این محل بین سال‌های 1946 تا 1958، بیش از 20 سلاح اتمی آزمایش شده است. با این‌که این جزایر در سال 1997 «امن» اعلام شده‌اند، اما ساکنان سابق این جزایر قبول نکرده‌اند که به آن‌جا برگردند. همچنین به این دلیل که در 65 سال گذشته خبری از ماهیگری در این منطقه نبوده است، حیات دریایی و به ویژه تعداد کوسه‌ها، در این منطقه گسترش یافته است. 


 



گرینارد، اسکاتلند 

این جزیره کوچک در شمال اسکاتلند واقع شده است. در طی جنگ دوم جهانی، دولت بریتانیا از این جزیره به عنوان آزمایشگاه سلاح‌های بیولوژیکی استفاده می‌کرده است. در این آزمایش‌ها از باکتری بسیار بدخیم سیاه‌زخم استفاده می‌شد. در نهایت این جزیره قرنطینه شد، هرچند که پیش از انجام آزمایش‌ها هم کسی در این جزیره زندگی نمی‌کرد. در سال 1980 این جزیره با استفاده از هزاران تن فرمالدئید، ضد عفونی شد. ماده‌ای که خودش می‌تواند آلوده کننده به شمار رود. 


 


جزایر فارالون، ایالات متحده 

طی سال‌های 1946 تا 1970، از آب‌های اطراف جزایر فارالون به عنوان زباله‌دان زباله‌های اتمی استفاده می‌شد. تخمین زده می‌شود که 47500 بشکه فلزی 55 گالنی در این آب‌ها رها شده باشد، اما موقعیت دقیق این بشکه‌ها و میزان خطرناک بودنشان مشخص نیست. همچنین اعتقاد بر این است که تلاش برای جمع‌آوری آن‌ها، می‌تواند خطرناک‌تر از رها کردن این بشکه به حال خودشان باشد. همچنین در این آب‌ها جمعیت زیادی از فیل‌های دریایی زندگی می‌کنند که منبع غذایی خوبی برای کوسه‌ها به شمار می‌روند. اگر از بشکه‌های اتمی جان سالم به در ببرید، کوسه‌ها در انتظارتان خواهند بود. 


 



جزیره رمری 
این جزیره که در نزدیکی سواحل میانمار برمه قرار دارد، به خاطر حوادث وحشتناکی که در جنگ جهانی دوم در آن اتفاق افتاد، معروف است. در سال 1945 در خلال درگیری بین نیروهای بریتانیایی و ژاپنی، حدود 400 سرباز ژاپنی مجبور شدند به سمت باتلاق‌های اطراف این جزیره فرار کنند. اما در آنجا تعداد قابل توجهی از کروکودیل‌های آب شور منتظر آن‌ها بودند. اتفاقی که افتاد، بعداً در کتاب رکوردهای گینس به عنوان فجیع‌ترین حادثه‌ای که حیوانات باعث آن بودند، ثبت شد. 


 

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

علی تنها
ساعت23:30---19 اسفند 1390
سلام عزیز دلم، امیدوارم خسته نباشی.
واقعا بهت تبریک میگم به خاطر وب خشگلت. بیا با هم تبادل لینک کنیم. اگه خواستی منو با عنوان کلبه تنهایی علی و با آدرسwww.tanha30stem.loxblog.com لینک کن وبعد بهم خبر بده تا لینکت کنم. راستی به وبم یه سر کوچولو بزن. مطمئنم پشیمون نمیشی و خوشت میاد .....

دوستدار همه شما: علی تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.