ایرانیا طرز فکرشون راجع به امریکا اشتباهه!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 چند هفته پیش یک استاد زن آمریکایی در سفری که با همسر خود به ایران داشت، از چند دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان نوع تفکر دانشجویان ایرانی درباره آمریکا، مردمش و اعتراضات وال استریت قرار گرفت و به کشورش بازگشت. 

براساس این گزارش، چند روز پیش مصاحبه‌ای از خانوم "هیثر گاتنی" در فاکس نیوز منتشر شد که از قول وی گفته شده بود، این دانشجویان به هیچ وجه درک درستی از آمریکا و اعتراضات وال استریت نداشتند و تصور می‌کردند که این تظاهرات پایان آمریکا و نظام سرمایه‌داری است. 


 


در این مصاحبه، از این استاد جامعه‌شناسی دانشگاه فوردهام نیویورک عبارات تندی در مورد ایران استفاده شده بود که به هیچ وجه، با رفتار وی در ایران مطابقت نداشت. حتی در مصاحبه از قول وی گفته شده بود که "من در سفر به ایران هیچوقت احساس امنیت نکردم و به خاطر تهدیدی که احساس می‌کردم، نتوانستم عقایدم را برای آن‌ها ابراز کنم. 

در پی انتشار این مصاحبه از سوی فاکس نیوز، یکی از سایت‌های مشهور اینترنتی که معمولاً مبادرت به انتشار اخبار ضدایرانی می‌کند، بدون بررسی درستی یا نادرستی واقعه، صرفاٌ با انتشار ترجمه‌ای از این مصاحبه، تلاش کرده دانشجویان ایرانی را افرادی ناآگاه و متوهم نسبت به مسائل آمریکا نشان دهد و تایید کامنت‌های توهین‌آمیز و تمسخر کاربران نیز در همین چارچوب صورت گرفته است.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.