رقیب ایرانی دیوید کاپرفیلد شعبده باز برتر جهان شناخته شد !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 جایزه جوان برتر جشنواره شعبده بازی «مرلین» امریکا که معتبرترین جشنواره بینالمللی است، به یک ایرانی رسید. عارف غفوری، جوان ارومیه ای که برای ادامه تحصیل به ترکیه رفته است، با اجرای نمایشهای متحیرکننده، در عرض یک سال به بهترین جوان شعبده باز دنیا تبدیل شد و جایزه «مرلین» را به خود اختصاص داد. 

عارف غفوری جوان 22 ساله ای است که سال گذشته به عنوان یک ایرانی در مسابقه استعدادهای ترکیه شرکت کرد و با همان اجرای اول خود نظر تمام رسانه های ترکیه به او جلب شد. او پس از انجام دو مرحله شعبده بازی به فینال رسید. این جوان ایرانی در شب فینال که در لحظات تحویل سال 1390 بود، با اجرای نمایشی بینظیر، حاضران در سالن نمایش و بینندگان تلویزیونی را لحظاتی متحیر کرد. 


در انتهای این مسابقه به نظر میرسید او با کسب بیشترین پیامک نفر اول شود ولی رقیب او که تقلید صدا انجام میداد برنده اول این مسابقه شد. عارف غفوری پس از کسب مقام دومی در این مسابقه، ابتدا به زبان فارسی در پربیننده ترین شبکه تلویزیونی حلول سال 1390 را به تمام ایرانیان تبریک گفت و خود را از سرزمینی دانست که افتخارات گذشته و حالش انکار نشدنی است و سپس به زبان ترکی وعده داد به قله شعبده بازی جهان تکیه بزند. 
عارف پس از برنامه استعدادهای ترکیه مورد توجه کانالهای تلویزیونی این کشور قرار گرفت و با عقد قراردادی سنگین راهی شبکه تلویزیونی تیآرتی ترکیه شد. نمایشهای شعبده بازی این جوان ایرانی باعث شد در رنکینگ بینندگان، برنامه او در صدر قرار گیرد و نظر محافل بین المللی را جلب کند. پیشرفتهای عارف در طول کمتر از یک سال بینظیر بود تا اینکه در جشنواره اخیر «مرلین» امریکا جایزه برتر را نصیب خود کرد و در این جشنواره جهانی به بررسی و آنالیز نمایشهای او پرداختند. در حالی که عارف فقط یک سال بود به شعبده بازی حرفهای میپرداخت، در این جشنواره کارشناسان برجسته «مرلین» او را اعجوبه جوان شعبده بازی جهان دانستند و جایزه جوان برتر سال را به عارف غفوری ایرانی اهدا کردند. 

لازم به ذکر است این جایزه در سالیان قبل به افرادی چون دیوید کاپرفیلد و کریس آنجل، دو شعبده باز مشهور دنیا اختصاص یافته بود. 
عارف غفوری پس از کسب جایزه مرلین در گفت وگویی گفت: این جایزه مثل جایزه اسکار است اما در رشته شعبده بازی که توسط فدراسیون جهانی شعبده بازان برگزار میشود. این فدراسیون 37 هزار عضو دارد که فقط 100 نفر موفق شدهاند جایزه مرلین را کسب کنند. 

وی افزود: جایزه های که من گرفتم جایزه اکستریم است که فقط 10نفر موفق شده اند این جایزه را بگیرند و خوشحالم که من به عنوان یک ایرانی این جایزه را دریافت کردم. 
عارف غفوری ادامه داد: نکته مهم در این جایزه این است که برای نخستین بار جایزه شعبده بازی جوانان به صورت بین المللی اهدا شد و من به عنوان نخستین ایرانی این جایزه را دریافت کرده ام. این جوان ارومیه ای با تأکید بر اینکه از هیچ نیروی مافوق بشری برخوردار نیست افزود: من از تکنیکهای شعبده بازی – هیپنوتیزم و تلقین روانی استفاده میکنم که اینها در شعبده بازی حرفه ای اصول و نکات اساسی است. 
عارف غفوری که هم اینک در ترکیه در حال تحصیل است در این گفت وگو اعلام کرد: در اوایل سال 1391 با هماهنگیهایی که انجام گرفته برای اجرای برنامه به ایران سفر میکند تا چند اجرای بزرگ در شهرهای مختلف ایران داشته باشد. وی در پایان از حمایتهای مردم ایران در یکسال گذشته تشکر کرد و جایزه خود را سهم همه مردم ایران دانست. 


 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.