نینجاهای ایرانی ورزشکارند، نه آدمکش!!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 پرس تي‌وي: زنان نين‌جوتسوکار ايراني گزارش اخير رسانه‌هاي غرب که آن‌ها را آدمکش توصيف کرده‌اند، رد کرده و مي‌گويند که رزمي‌کاراني عادي هستند. 

شبکه پرس تي‌وي هفته گذشته گزارشي را در مورد زنان ايراني که در حال تمرين هنر رزمي نين جوتسو هستند، پخش کرد که اين گزارش با توجه گسترده جهاني روبرو شد. 

خبرگزاري رويترز اين گزارش را با تحريف و دادن بعدي متفاوت به آن، ۱۶ فوريه منتشر کرد. 


 
در گزارش اين خبرگزاري ادعا شده است که رزمي کاران ايراني، قاتلان مخفي در خدمت جمهوري اسلامي هستند. 

اکبر فرجي استاد رزمي کار بنيانگذار هنر رزمي نين‌جوتسو در ایران، اين گزارش گمراه کننده را محکوم و رد کرد. 

فرجي به پرس تي‌وي گفت، ما يک عده ورزشکار علاقمند به هنرهاي رزمي هستيم. ما واقعا از ورزش لذت مي‌بريم و از کساني که ما را آن‌طور که نيستيم به تصور کشيده‌اند، نارضايتي داريم. من مي‌خواهم که آن‌ها حقيقت را در مورد ما به مردم بگويند. 

خاطره جليل زاده، هنرجوي نين‌جوتسو در مورد تماس خبرگزاري رويترز با وي توضيح داد و گفت، وي (خبرنگار رويترز) از من پرسيد که در صورت حمله اسرائيل يا امريکا، من از کشورم دفاع مي‌کنم يا نه. فکر مي‌کنم کاملا واضح است که نه تنها هر ايراني اين کار را انجام مي‌دهد، بلکه تمام مردم در هر کجاي جهان از کشور خود دفاع مي‌کنند. 

يک ورزشکار ديگر گفت، من هنرهاي رزمي را دوست دارم و قبلا تعدادي از هنرهاي رزمي ديگر را امتحان کردم اما نين‌جوتسو را ورزشي ديدم که تنوع بيشتري در آن وجود دارد. 

شبکه پرس تي‌وي با دفتر رويترز در تهران در اين رابطه تماس گرفت اما آن‌ها حاضر به اظهار نظر نشدند. 

خبرگزاري رويترز ۲۶ فوريه اصلاحيه‌اي را منتشر کرد؛ با وجود اين تغييرات اعمال شده در اصل خبر تغييري ايجاد نکرد چرا که بيشتر متن اصلاحيه مشابه متن اوليه باقي مانده است.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.