نمایش F16 روی پیراهن بازیکن عربستان یک تهدید نظامی بود.
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 علیرضا دهقان با اشاره به شادی پس از گل بازیکن الاتفاق عربستان که در زیر پیراهنش کلمه F16 را درج کرده بود اظهار داشت: «این بازیکن خودش متوجه چنین کاری نیست و بزرگترهایش به او گفته بودند این کار را انجام دهد. آمریکا هواپیمای F16 را با چند برابر قیمت به عربستان فروخته وگرنه این کشور خودش چیزی ندارد.» 
رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس اضافه کرد: «اگر به این کارها باشد بازیکنان ما نیز می‌توانند نام "شهاب 3" که بدون کمک آمریکا و به دست متخصصان ایرانی ساخته شده را نشان دهند.» 


 


دهقان خاطرنشان کرد: «وزارت امور خارجه باید سفیر عربستان را احضار کند و در این باره توضیح بخواهد. جای چنین حرکت‌های بچه‌گانه‌ای در زمین فوتبال نیست و بازیکن عربستانی چیزی را به رخ ما کشید که کار آمریکایی‌ها بود. این حرکت صددرصد سیاسی است و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید از طریق فیفا آن را پیگیری کند.» 
وی تاکید کرد: «من تاکنون سکوت کردم تا ببینیم اهالی ورزش نسبت به این کار چه عکس العملی نشان می‌دهند که متاسفانه شاهد هیچگونه واکنشی نبودم و به همین دلیل به این قضیه ورود کردم.» 
رئیس کمیته ورزش و جوانان مجلس درباره جلسه روز گذشته با اهالی فوتبال تصریح کرد: «مباحث خوبی مطرح شد و دیدگاه‌های افراد مختلف مورد بررسی قرار گرفت. هدف ما این است که زمینه‌ای را فراهم و قانون‌هایی تصویب کنیم که به نفع ورزش باشد.» 
دهقان ادامه داد: «اینکه می‌گویند مجلس به دنبال حمایت از گزینه خاصی در انتخابات فدراسیون فوتبال است صحت ندارد چرا که شأن مجلس بزرگتر از این حرف‌‌ها است. ما می‌خواهیم انتخابات در فضای خوب و سالمی برگزار شود.»

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.