کدوم موجودات بیشترین (پا) را دارند.؟
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 هزار پای " Illacme plenipes " 

این هزارپا در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می کند و در بیشترین تعداد ثبت شده دارای 750 عدد پا بوده است. البته بایستی یاداوری کرد که این هزارپا به طور متوسط دارای 600 پا است. 

صدپای " Himuntarum Gabrielis " 
دسته ای از خزندگان هستند که به نسبت هزارپاها از سرعت کمتری برخوردار هستند و پاهای آن ها به صورت جفتی قرار می گیرد و " صدپا" خطاب می شوند . تعداد جفتهای پا در صدپایان همیشه عدد فرد و تعداد پاها زوج است. صدپای نژاد " Himuntarum Gabrielis " دارای 354 پا است. البته باید توجه کرد که تعداد زیادی از پاهای این جانور در زیر بدن او قرار می گیرد. 


 

هزارپای" Haploophilus subterraneus " 
این هزارپای زردرنگ به طور معمول 178 پا دارد. اما نکته جالب در مورد این نوع خاص از هزارپا این است که این هزار پا در مراحل مختلف رشد خود می تواند از 20 تا 354 پا داشته باشد. 

 

 

هزارپای " Others " 
این هزارپا دارای 30 عدد پا است. البته نباید فراموش کرد که شمارش و طبقه بندی هزارپاها به دلیل تعداد بالای آنها و تقسیم بندی های گوناگونشان بسیار مشکل است. 

 

صدپای " Symphyians " 
این نوع از صدپا بیشتر در باغ ها و باغچه ها زندگی کرده و دارای رنگی روشن هستند . این نوع جانور داراری 24 عدد پا است و همزمان با رشد کردن تعداد پاهای آن نیز افزوده می شود. 



 





کرم ابریشم 
این موجود زنده کوچک 16 پا دارد. البته همان طور که می دانید این جانور به این شکل حیات خود را ادامه نداده و به درون پیله رفته و سپس به شکل یک پروانه از پیله خارج می شود. 






سوسک بیابانی 
این نوع از خزنده از خانواده سوسکها محسوب شده و تفاوت آن با سایر سوسکها در بدن بزرگتر و کشیده تر آن ها است. این سوسک دارای 7 جفت پا ، یعنی 14 عدد پا است. 






شاه میگو 
یک غذای دریایی پرطرفدار که در نقاط مختلف دنیا به اشکال مختلف سرو می شود. البته شاید بسیاری به این نکته توجه نکنند اما این جانور دارای 10 پا است. 






عنکبوت 
این حشره معروف نیازی به معرفی نداشته و دارای 8 چشم و 8 پا است. 






مورچه 
مورچه که به نوعی حشره محسوب می شود کوچکترین و آخرین جانور در این لیست است که 6 عدد پا دارد- 



 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.