کدام پرسپوليسي و استقلالي ! بازغی,درخشان,دیرباز
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 این سه بازیگر سه دوست صمیمی هستند اما خوب در بعضی مواقع اختلاف نظر دارند که شدیدترین آنها در طرفداری تیم فوتبال می باشد. 
پژمان بازغی طرفدار تیم قرمز هستش(اسم خاصی ذکر نمی کنیم تا جنجال رسانه ای نشود).پژمان در این رابطه می گوید:خیلی وقت های که بازی تیم قرمز را تماشا می کنم پیش خودم می گم کاش الان من تو زمین بودم تا یک گل حسابی به تیم آبی بزنم.ولی خوب این فقط هیجان فوتبال هستش. 
کامبیز دیرباز هم اهل قرمز هستش و او هم در این مورد می گوید:من فوتبال را با تیم قرمز شناختم و یادش بخیر وقتی که بازی تیم قرمز و آبی می شد دوستانم به من می گفتند دوست داری امروز چند تا بخورید(باخنده).بعد تا آخر بازی کار ما می شد دعوا و کارشناسی داوری. 
سام درخشانی برخلاف دو دوستش طرفدار سرسخت تیم آبی است.سام در مورد تیم مورد علاقه اش می گوید:فعلا که برد با تیم محبوب آبی است و قرمز فعلا کاری جذابی نکرده است(با خنده).ولی به دور از شوخی برای هر دو تیم ارزش یکسانی قائل هستم و امیدوارم که بازی های خیلی خوبی داشته باشند. 


 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.