ماوراء الطبیعه /لطفا اگه قلبتون ضعیفه چشاتونو ببندید!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  


برنادت دختری از روستاهای فرانسه و از خانواده*ای فقیر بود كه مدعی شد مریم مادر مسیح را میبیند و با او گفتگو می*كند. عده*ای به او ایمان آورده و عده*ای دیگر او را دروغگو خواندند ولی حرف*های برنادت كه از طرف مریم مقدس بیان می*كرد و به همه مردم روی زمین پیام*های خوب زیستن را ابلاغ می*نمود حتی اسقف كلیسای آن جا را نیز بر آن داشت تا به برنادت ایمان آورد . 
برنادت در طول زندگیش معجزات بسیاری از جمله شفای بیماران لاعلاج انجام داد و سرانجام در سال 1879درگذشت. و حالا پس از 130 سال مقامات كلیسایی كه وی در آنجا دفن شده بود بدن او را بیرون آوردند و دیدند كه جنازه*اش نپوسیده است و این محل امروز محل زیارت مسیحیان شده است. 

جنازه این خانم روحانی در حال حاضر در کلیسای St. Gildard در Nevers فرانسه نگهداری میشود که در سال 1879 فوت کرد. 
نام وی Sister Marie Bernard بود .بعد از سه بار کالبد شکافی و نمونه برداری از اجزای بدن او (آخرین بار 1925) محققان و پزشکان گفتند که علت ماندگاری بدن او و سالم ماندن کلیه اجزای بدنش (ماهیچه ها -اسکلت -و اجزای داخلی بدن) نوعی نمک کلسیم و نیز نوعی کپک هست که مانند لایه ای کل بدن او را پوشانده بود و با اینکه جنازه بار اول (1909) توسط راهبه ها شسته شده و لباسهایش تعویض شده باز هم تا سال 1925 که آخرین کالبد شکافی انجام شد جنازه سالم مانده بود و هیچ نوع اثری از بوی بد یا پوسیدگی مشاهده نشد. 
آخرین گزارشی که در مورد آن نوشته شده این پدیده را امری غیر عادی ذکر کردند. 
..................................................................................................................... 


بانوي قهوه اي پوش"
 


رينهامهال عمارتي قرن هفدهمي در نورفولک است که گفته مي شود توسط شبح بانويي قهوه اي پوش به نام دوروثي والپول تسخير شده بود که در سال 1729 مرده بود. شبح به نام بانوي قهوه اي پوش شناخته شده بود چرا که خانم دوروسي در يک تابلوي نقاشي، لباسي قهوه اي رنگ پوشيده بود. در سال 1936 تصوير شبح او به وسيله ي دو عکاس که در عمارت مشغول عکاسي بودند روي فيلم ظاهر شد. آنها هنگام عکاسي به راه پله رسيدند. ايندره شيرا بعدا نوشت: کاپيتان پروواند هنگامي که من فلش را روشن کردم، يک عکس گرفت. او دوربين را براي عکسي ديگر آناده کرد و من درست در کنار او، نزديک دوربين با فلش در دستم ايستاده بودم و مستقيم به پلکان نگاه ميکردم. در يک لحظه شکل اتري را که به آرامي از پله ها پايين ميآمد، ديدم. با هيجان بلند فرياد زدم: عجله کن! عجله کن!! اينجا يک چيزي هست.و بعد فلاش زدم. بعد از فلاش و گرفتن عکس کاپيتان پارچه دوربين را از روي سر برداشت و از من پرسيد که اين همه هيجان براي چيست؟ بعد از اينکه به کاپيتان گفت که يک شبح روي پله ها بوده، کاپيتان با او سر پنج پوند شرط بست که هيچ چيز در عکس وجود نخواهد داشت. تمام راه برگشت به لندن را دراين مورد بحث کردند و از يکي از دوستان خو خواستند که شاهد ظاهر کردن عکس باشد. در نهايت مشخص شد با اينکه نگاتيو فيلم به هيچ عنوان دست کتري نشده بود، عکس از چيزي شبيه شبح گرفته شده بود. 
........................................................................................................................ 


"شبح تصادف"

 
آتشنشاني که براي اين ماموريت فرستاده شد اين عکس را در مالزي گرفته. با بزرگ کردن عکس شبحي که زير پل قرار گرفته کشف شد. 
َآيا اين شبح مي توتند متعلق به يکي از قربانيان اين تصادف باشد؟؟؟ 
............................................................................................................................... 
درياچه ميشيگان"

 

گویی دریاچه (میشیگان) در آمریکا هیچگاه بدون حضور ارواح خود معنا ندارد. در ماه سپتامبر سال 1678 کشتی (گریفن) اسکله (گرین*بی)*در میشیگان را ترک کرد و مدتی بعد ناپدید شد ولی تا سالها بعد ملوانان مختلفی ادعا می*کردند که (گریفن) را شناور بر روی دریاچه دیده*اند. 

_ این داستان کشتی بسار قدیمی است، گفته می شود کشتی جست وجو گر سباستین در حالی که در حال بازگشت به خانه ی خود(فرانسه) بود در تنگه ی مکیناک غرق شده گفته می شود این کشتی هر هفت سال یکبار در میان مه جزایر اطراف خود را نمایان می کند. 

_ (ادموند فیتز جرالد) کشتی معروفی بود که به*دنبال کشف معادن تازه در آن دریاچه به این سو و آن سو می*رفت. ولی این کشتی بزرگ در روز نوزدهم نوامبر سال 1975 غرق شد و تمام 26 خدمه آن جان خود را از دست دادند. این اتفاق باید خیلی سریع رخ داده باشد چون لحظاتی قبل از غرق شدن کاپیتان یک کشتی دیگر(کاپیتان کوپر) در حال صحبت با کاپیتان کشتی فیتز بود وی اظهار داشت کشتی در میان برف سنگین است و به سختی دیده میشد. سپس به طور ناگهانی بارش برف قطع شد و کشتی فیتز هم ناپدید شد. نه فقط از دیدگان بلکه از رادار کوپر نیز محو شد. 
ده سال بعد کارکنان یک کشتی تجاری اعلام کردند که (ادموند فیتز جرالد) را در میان آبها دیده*اند که به جلو می*تازد. 

_ در سال 1988 یک غواص آمریکایی در اعماق دریاچه (سوپریور) شنا می*کرد که به بقایای کشتی بخار (امپراطور) رسید. او به داخل بازمانده*های کشتی شنا کرد تا قسمت*های مختلف آن را تماشا کند. این غواص قسم می*خورد که در خوابگاه کشتی، یکی از خدمه*را دیده است که بر روی تختی شکسته خوابیده بود. در همان هنگام روح برگشت و به غواص نگاه کرد. 

بیشتر اتفاقات در ماه نوامبر رخ می دهد هنگامی که طوفانها در دریا حکمرانی میکنند و دید بسیار اندک است. تصویر شبح مانند یک کشتی بخار در حال جنگ رویت شده که از طریق طوفان در پی یک بندر گاه امن است.

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.