دور کمر این مدل مشهور کمتر از 50 سانتی متر است
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 دور كمر این مدل رومانیایی حدود 50 سانتی متر است . او میگوید اگرچه روزی سه وعده غذایی میخورد هنوز نتوانسته به وزن مطلوبش برسد.این زن میگوید : هیچكس حرفم را باور نمیكند اما من روزی سه وعده غذایی كامل شامل انواع چربی و پیتزا و كباب میخورم و عاشق شیرینی و شكلات هستم.وی معده كوچكی دارد به طوریكه اگر زیاد غذا بخورد احساس مریضی میكند. 



 



خانم اسپانگربرگ با وزن نرمال به دنیا آمده است و زمان نوجوانی اش فرم بدنش تغییر یافته و به شكل امروزی در آمده است.او زمانیكه 13 ساله بوده دوستانش به راحتی با دو دست دور كمرش را میگرفتند 
وی میگوید خیلی تلاش كرده تا چاق شود اما بی فایده بوده است.وی اضافه میكند در رومانی بهتر است چاق باشید چرا كه در اینصورت همه شما را از خانواده ثروتمندی میدانند.وی در سال 2006 با یك آلمانی ازدواج كرد و با تشویق همسرش به دنیای مد وارد شد.

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.