هیلاری داف خوشتیپ ترین مادر جهان !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  

 

شرکت دیزنی عکس هایی از حاملگی هیلاری داف منتشرکرد.به گزارش بروزترین ها او این هفته برای تنوع به سانتا مونیکا رفت .همانطوری که در تصویر میبینید هیلاری با یک ژاکت زرد بسیار زیبا ظاهر شده است که کاملا برازنده ی اوست.او همچنین در ماه اگوست حدود۱۰۰۰۰ دلار کمک به خیریه کرد به گفته ی خودش حاملگی او بسیار برای او هیجان انگیز و زیباست.با توجه به لباس هایی که هیلاری در این دوران بارداری میپوشد ما شک نداریم که نوزاد او یکی از خوش لباس ترین نوزاد های هالیوود میشود.اولین فرزند هیلاری و مایک در سال۲۰۱۲ به دنیا خواهد آمد. 


 


 
 
 
 
 


هیلاری داف با اینکه کم سن و سال است و فقط ۲۳سال سن دارد اما یکی از ثروتمندترین دختران هالیوود است. او در سال ۲۰۰۷ با مایک کومری که یک بازیکن معروف هاکی می باشد آشنا شده و پس از مدتی نامزد کرده و ازدواج می کنند. 

 


 


حالا پس از گذشت چند سال از ازدواجشان، هیلاری باردار شده است و شما می توانید جدید ترین تصاویر بارداری او را ببینید. 


 
 


به گفته پزشکان او در فروردین سال ۹۱ فرزند خود را به دنیا خواهد آورد. گفته می شود زندگی او و همسرش یکی از موفق ترین ازدواج های افراد هالیوودی است که در چندسال اخیر صورت گرفته است. 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.