جدایی زیباترین مانکن دنیا از همسر بیریختش !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 هایدی ساموئل که با نام هایدی کلوم شناخته می شود یک مانکن مشهور آلمانی است که در سال 1973 به دنیا آمده است. او علاوه بر اینکه یک مانکن بسیار موفق و گرانقیمت هست، به عنوان بازیگر، مجری، طراح مد، تولید کننده و یک تاجر فعالیت می کند! 
هایدی کلوم در سال 2005 با سل خواننده انگلیسی آشنا می شود و این آشنایی منجر به ازدواج آنها می شود. آنها جشن ازدواج خود را در سواحل کشور مکزیک برگزار کردند. 



 



این زوج زندگی خوب و آرامی را تجربه می کردند و همیشه به عنوان یکی از موفق ترین زوج های هالیوودی از آنها نامبرده میشد اما در این چند روز خبری باعث ناراحتی و تعجب هواداران آنها شد. این زوج موفق اعلام کردند که تصمیم به جدایی گرفته و به زودی به زندگی مشترک 7ساله خود پایان می دهند. 



 



آنها در بیانیه خود اعلام کردند که بعد از جدایی دوستان خوبی خواهند بود و درمورد زندگی فرزندان شان با یکدیگر همکاری و مشورت خواهند کرد. همچنین خبر رسیده است که این روزها سل در تلاش بود که همسرش را به زندگی مشترک بازگرداند اما هایدی کلوم به شدت با این موضوع مخالفت کرده است. 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.