مناظـری از بیـگانه ترین مکـان بر روی زمیـن !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 مناظر زیبا روی زمین خدا بی‌شمارند، اما برخی از این مناظر آنقدر نادر و عجیب‌اند که گاهی ما تصور می‌کنیم در حال دیدن مناظری از یک سیاره دیگر هستیم. جزیره Socotra شاید از نادرترین جزیره ها باشد که مملو از گونه های کمیاب گیاهی و جانوری است ضمن اینکه اقلیم آن نیز از عجایب چیزی کم ندارد.

آب و هوای این جزیره ناملایم و گرم و خشک می باشد. زندگی گیاهی شگفت انگیزی در آنجا رونق یافته است. سواحل شنی گسترده ای وجود دارند که تا فلات سنگ آهک پر از غار گسترش یافته اند و کوه هایی در آن وجود دارند که ۱۵۲۵ متر ارتفاع دارند. درختان و گیاهان این جزیره از ۲۰ میلیون سال قبل وجود دارند و دارای انوع گوناگون و نایابی می باشند.

Socotra یکی از جزیره های زنجیره ای کوچک از چهار جزیره ایست که در اقیانوس هند قرار دارد و بخشی از جمهوری یمن می باشد. Socotra با سواحل بکر، کوهها و غارهای هیولا برای هر سلیقه توریستی سرگرم کننده است. این جزیره محلی منحصر بفرد برای زندگی گیاهان عجیب و غریب است بطوریکه یک سوم از گیاهان یافت شده در این جزیره در هیچ جای دیگر زمین یافت نمی شود. از نکات جالبی که مسافران این جزیره در زمان ترک Socotra ملزم به رعایت آن هستند به همراه نیاوردن برخی چیزهاست. چراکه صادرات و انتقال بذر، نهال، صدف ها و مرجان های این جزیره بطور کلی ممنوع شده است.

 



























 






-

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:13---14 آذر 1391
فوق العادست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.