سوپراستار سینمای ايران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محكوم شد!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 بخاطر حضور در پارتی، سوپراستار سینمای ايران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محكوم شد! 


 


به نظر می‌رسد این روزها سیستم قضایی و نیروی انتظامی روی سینما و سینماگران ایران متمركز شده است. سوپراستار سینمای ایران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محكوم شد. ظاهراً این حكم مربوط به پرونده مفتوحی از این بازیگر محبوب و پرطرفدار سینمای ده سال اخیر در دادگاه تجدید نظر بوده است. 
سوپراستار سینمای ایران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محكوم شد. «م-گ» سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است. 
با وجود چنین پرونده هایی که وی در سیستم قضایی کشور دارد، اما صداو سیما و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نسبت به این گونه تخلفات و محکومیت ها بی توجه هستند و به هشدارهای نهادهای ذیربط بی توجه هستند و بعضی از عناصر شاخص جریان خاص نیز از او حمایت کرده اند و همچنان به وی اجازه همکاری می دهند و او در طرح های مختلف و فیلم ها و سریال ها، همچنان فعال است. 
این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند. 
هر چند بارها و بارها نهادهای ذیربط خطاب به معاونت سینمایی کشور دستور داده است که بر امور سینمایی کشور نظارت بیشتر را داشته باشد اما بار دیگر شاهد بی توجهی صدا وسیما و این معاونت به هشدارهای نهادهای ذیربط هستیم و از سوی دیگر مشاهده می شود که بعضی عناصر شاخص جریان های خاص در دولت، بیش از حد مجاز از رواج بعضی مسایل در سینمای کشور حمایت می کنند.

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.