استفاده بی خطر از تلفن همراه هنگام رانندگی با BMW
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  


به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در راستای تلاش های پایان ناپذیر کمپانی اتومبیل سازی BMW برای ایجاد تمایز و برتری نسبت به دو کمپانی رقیب یعنی بنز و آئودی،این بار نیز این کمپانی عظیم آلمانی با رعایت نکات ظریف و دقیق خدمتی متمایز را به مشتریان خود ارائه می دهد. 
کمپانی خودرو ساز BMW امکانی را مهیا کرده که رانندگانش بدون هیچ خطری و در کمال امنیت به صحبت با گوشی های تلفن همراه خود حین رانندگی بپردازند. 

بی ام و در این راه از نرم افزار پرقدرت Nuance’s Dragon Drive بهره گیری می کند. Nuance’s یک نرم افزار هوشمند است که یکی از قابلیت های آن تایپ گفته های اشخاص و همچنین اجرای فرامین صوتی راننده است. 

اولین مدلهایی که از Dragon Drive استفاده خواهند کرد شامل مدل جدید و ۲۰۱۲ سری ۷ بی ام و، BMW 3 Series Touring و BMW 3 Series ActiveHybrid هستند. ارسال پیام به عنوان بخش مهمی از جدیدترین سیستم ناوبری حرفه ای بی ام و در مدلهای به روز خودروهایش محسوب می شود. 

با استفاده از این سیستم رانندگان بی ام و قادرند تا علاوه بر برقرار کردن تماس و صحبت با گوشی خود، اقدام به ارسال پیام های متنی و همچنین ایمیل کنند در حالی که دست خود را بر فرمان دارند و چشم شان به جاده است. قرار است این نرم افزار قدرتمند در مدلهای جدید بی ام و با قابلیت پشتیبانی از ۶ زبان زنده دنیا عرضه شود. 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.