زنی که با خودش ازدواج کرد !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 زنی تایوانی به دلیل کمبود خواستگار تصمیم گرفت بدون حضور داماد مراسم ازدواج خود را برگزار کند!!  


چن وی یه که به نظرش برای برگزاری جشن عروسی به جناب داماد نیازی ندارد، در روز مقرر پیراهن سفیدش را بر تن میکند، دست گلش را برمی دارد و در یک سالن مجلل، عروسیاش را به همراه ۳۰ نفر از دوستان جشن گرفت! این خانم ۳۰ ساله که کارمند موفق یک دفتر تجاری در تایپه است، در پیدا کردن مرد مناسب زندگیاش به هیچ عنوان موفق نبود اما از آنجا که دیگر نمیتوانست فشارهای اجتماعی را برای مجرد بودن تحمل کند خودش با خودش ازدواج کرد. چن میگوید: ۳۰ سالگی برای من یکی از بهترین دورههای زندگی است. شغل عالی و تجربیات موفقی دارم اما هنوز هیچ شریکی برای زندگی ام پیدا نکردهام. خب، چه کاری از دستم بر میآید؟ 
این تصمیم به معنای مخالفت من با ازدواج نیست. فقط امیدوارم با این کار بتوانم با باورهای غلط جامعه سنتی در این مورد مبارزه کنم. اینکه مردم با دیده تحقیر به من نگاه کنند یا لقبهای نامناسب بدهند شایسته هیچ زنی نیست.» بعد از اعلام خبر ازدواج ۳۶۰۰ پوندی این زن، یک کمپین آنلاین مخالف در اینترنت برای موارد مشابه راه اندازی شد. زنان تایوان بعد از رسیدن به وضعیت با ثبات و موفق اقتصادی و شغلی دیرتر و کمتر ازدواج میکنند و این مسئله دولت این کشور را در مورد کاهش نرخ تولد و تاثیر روی باروری به شدت نگران کرده است. 
به گزارش رسانه های محلی در تحقیقاتی که سال جاری انجام شده است تنها دو پنجم زنان تایوان عنوان کردهاند که به نظرشان خانمهای متاهل نسبت به مجردها زندگی بهتری دارند. «چن» که برای ماه عسل انفرادیاش قصد سفر به استرالیا را دارد میگوید:«فقط امیدوارم انسانها برای خودشان احترام بیشتری قائل شوند تا برای حرفهای دیگران.» مادر او در ابتدا به حضور یک داماد در مراسم اصرار و تاکید داشت اما مدتی بعد قید حضور در جشن ازدواج دخترش را زد. به هر ترتیب خانم «چن» نمیتواند ازدواج با خودش را به شکل رسمی ثبت کند و اگر بعدها مرد مناسبش را پیدا کرد باید دوباره ازدواج کند. 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.