ايرانسل ايزو 10004 گرفت !!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 گواهینامه بین‌المللی ISO 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به ایرانسل اهدا شد. 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO.10004:2010 در زمینه رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد. 
این جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه بر 9 شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین 800 شرکت فعال در 37 حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد. 
همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی –مدیرعامل ایرانسل- نیز به عنوان یکی از 7 مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد. 
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن 14 استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.