بازيگر دستگير شده در برج ميلاد اگر ادعايی دارد شکايت کند..
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 بازيگر دستگير شده در برج ميلاد اگر ادعايی دارد شکايت کند 
جانشين فرمانده نيروی انتظامی گفت : بازيگر زن دستگير شده در برج ميلاد در صورتی که ادعايی عليه نيروی انتظامی دارد می‌تواند شکايت کند .


 


سردار احمدرضا رادان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : ماموران در جريان برگزاری يک کنسرت در برج ميلاد به افراد بد پوشش تذکر دادند. حال اين بازيگر اگر ادعايی درباره رفتار نامناسب ماموران دارد می تواند شکايت کند. 
وی افزود: ماموران نيروی انتظامی از وی شکايت داشتند که از آنها خواستيم فعلا صبر کنند. 

جانشين فرمانده نيروی انتظامی خاطرنشان کرد، نيروی انتظامی با وجود همه ناملايماتی که در اجرای اين طرح با آن مواجه شد به هيچ عنوان کوتاه نمی‌آيد و به طور جدی با بدپوششی، مزاحمين نواميس، اراذل و اوباش، مواد فروشان خرد و نصب ديش‌های ماهواره برخورد می‌کند. ماموران به افراد بدپوشش تذکر می‌دهند و اگر اصلاحی در محل صورت نگيرد اين افراد به پليس امنيت معرفی و برای آنها سابقه انتظامی در نظر گرفته می‌شود. 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.