مردان آهنین هند !!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 گروهی از مردان هندی حاضر هستند تا برای بدست آوردن شهرتی بین‌المللی دست به اقداماتی با ریسك بالا بزنند. 
این گروه هندی كارهایی انجام می‌دهند كه شاید كمتر فردی حاضر به انجام آن باشد به طور مثال لامپ‌های مهتابی را با دندان خرد می‌كنند، همدیگر را از سر آویزان می‌كنند یا روی زمین می‌خوابند و خودرویی از روی كمر آنان عبور می‌كند. 
این گروه عجیب معتقدند كارهای حیرت‌آورشان نمونه‌ای از هنرهای رزمی قدیمی و فراموش شده است. این تكنیك‌های رزمی نسل به نسل منتقل شده و اكنون به آنان رسیده است. 
این گروه 450 نفره شامل طیف سنی 10 تا 34 سال می‌شود كه گاهی اوقات با انجام این اقدامات جنون‌آمیز صدماتی را به خود وارد می‌كنند. 
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، مربی این گروه گفت: گذشتگان ما با این تكنیك‌ها از خود دفاع می‌كرده و قصد داریم این فنون را تجدید كنیم. 





 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.