.. چگونه ب طول عمر لپ تاپ بیفزاییم ..
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

مهدی نظری کارشناس سخت افزار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: لپ تاپ از دسته کالاهای ظریف محسوب می شود و در مورد نگهداری و نظافت آن باید به نکاتی توجه ویژه داشت.

وی درادامه درخصوص نگهداری از این وسیله اظهار داشت: کاربران همیشه از کابل، آداپتور، باتری و دیگر ملزومات اصلی و سازگاربا دستگاه مورد نظر استفاده کنند. هرگز دستگاه را هنگام استفاده روی سطوح پرزدار همچون فرش و موکت قرار ندهید.

* هرگز در زمان روشن بودن، دستگاه راروی زانو قرار ندهید چرا که دمای زیر دستگاه حتی در زمان کارکرد معمولی ممکن است بالا برود و دمای زیاد برای قطعات اصلا مناسب نیست.

* هرگز دستگاه را در معرض رطوبت شدید و میدان مغناطیسی قرار ندهید.

* زمانیکه دستگاه خود را از یک محیط گرم منتقل می کنید داخل دستگاه رطوبت ایجاد می شود در چنین مواقعی باید حداقل یک ساعت از روشن کردن کامپیوتر خود داری نمود.

* اگر قرار است به مدت طولانی از دیسک های نوری استفاده کنید محتویات آن را روی هارد دستگاه کپی کنید تا عمر درایور کم نشود.

* همواره از تکانهای مکانیکی و لرزشی شدید خود داری کنید.

* زمانی که از برق شهر برای تامین انرژی آن استفاده می کنید بهتر است باتری را جدا و در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.ویدر خصوص نظافت دستگاه افزود: صفحه کلید قسمتی از لپ تاپ است که بیشتر از بقیه قسمت ها در معرض کثیف شدن قرار می گیرد و پیشنهاد می شود از روکش های پلاستیکی استفاده شود.

* صفحه نمایش نیز به دلیل اینکه در معرض دید کاربران قرار دارد نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و برای نظافت آن در صورت امکان از محلول های نظافت نمایشگر استفاده شود و در غیر این صورت از دستمال های پنبه ای با رطوبت خیلی کم استفاده شود .

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.