7 ماده غذایی كه برای موهای شما مفید است
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  


1. لوبیا : لوبیا میوه ای جادویی است که هر قدر بیشتر بخورید ، موهایی سالم تر و زیباتر خواهید داشت . لوبیا و سایر حبوبات سرشار از پرو تئین ، روی ، بیوتین و آهن است که باعث تقویت و رشد مو می شوند . 
2 . ماهی: ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد ، ماهی یکی از بهترین مواد غذایی است که باعث تقویت مو می شود . این اسیدهای چرب امگا ۳ مفید هستند و باید در برنامه ی غذایی روزانه تان گنجانده شود ، نه به دلیل اینکه برای سلامتی مفید است ، بلکه برای داشتن موهای زیبا به آن نیاز دارید ، ماهی باعث براق شدن و شادابی و طراوت مو همچنین مرطوب شدن پوست می شود . 
۳ . تخم مرغ و لبنیات : بدن شما برای سالم ماندن و همچنین داشتن موهای خوب به پروتئین نیاز دارد ! همه می دانیم که تخم مرغ سرشار از پروتئین است . اگر که تخم مرغ دوست ندارید ، می توانید لبنیات کم چرب را مصرف کنید چون لبنیات هم سرشار از پروتئین است و به شما در داشتن موهایی سالم و زیبا کمک می کند . 
4 . آجیل : آجیل نه تنها حاوی چربی سالم می باشد ، بلکه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که از نازک شدن مو جلوگیری می کند . روزانه مقداری آجیل میل کنید چون مو مواد مورد نیاز شامل روی و سلنیوم را دریافت می کند و از ریزش مو هم جلوگیری می کند . 
۵ . هویج : برای جلوگیری از شوره و خارش سر و حساسیت پوست سر نیاز به مواد غذایی دارید که به حفظ تعادل طبیعی پوست سر شما کمک می کند و خوردن هویج برای این مورد مفید است . هویج سرشار از ویتامین (آ) است که باعث تقویت موها می شود . 
۶ . سبزیجات تیره رنگ : سبزیجات تیره رنگ منبع غنی از ویتامین های ( آ و ث ) است که در سبزیجاتی مانند : اسفناج و کلم بروکلی یافت می شود و شما را از شر شوره راحت می کند و موهایی براق و سالم خواهید داشت که هر کسی را مجذوب خود می کند . 
۷ . موز و کشمش : آخرین و بدون شک شیرین ترین و بهترین ماده غذایی برای مو است که شما در برنامه غذایی خود باید به طور روزانه مصرف کنید . موز سرشار از ویتامین ( ب ۶ ) است همچنین کشمش دارای آهن بسیار بالایی است . ویتامین (ب) فولیکول های مو را تقویت می کند و آهن اکسیژن کافی را به پوست سر می رساند ، بنابراین از ریزش و آسیب مو جلوگیری می کند و باعث تقویت مو می شود .

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.