زمان عرضه نخستین تبلت ایرانی اعلام شد
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 نخستین تبلت ایرانی 27 خرداد به بازار می‌آید. 

به گزارش سافت گذر به نقل از ایرنا ؛ نخستین تبلت ساخت داخل در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی با نام تجاری 'دیمو' 27 خرداد ماه جاری در بازارهای سراسر کشور عرضه می‌شود. 

رضا مریداوی مدیر عامل شرکت سازنده این تبلت روز دوشنبه در آیین رونمایی از تبلت دیمو گفت: ‌کارخانه دیمو یک سال پیش در اهواز شروع به کار کرد و هم اکنون 10 هزار تبلت در ماه تولید می‌کند. 

نام دیگر تبلت، لوح اینترنتی است، یکی از مهم‌ترین کاربردهای تبلت کار با اینترنت است. اما این محصولات هیچ وسیله جانبی مانند کیبورد یا ماوس به همراه ندارند و همه دنیای یک رایانه در همان لوح کوچک خلاصه می‌شود. 

مریداوی با اشاره به این که شرکت ارتباطات ایرانیان اروند، ‌نخستین تولیدکننده تبلت در خاورمیانه است، ‌افزود: تبلت ایرانی از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای بزرگ دنیا است، ‌قیمت آن نیز نصف محصولات مشابه خارجی است. 

وی گفت: تبلت‌های ایرانی در دو مدل 7 و 9 اینجی تولید می‌شود و قیمت آنها برای مصرف کننده به ترتیب 390 و 580 هزار تومان است. 

وی افزود: این محصول در 2 ماه اول فروش قابل تعویض است و دوره گارانتی آن یک ساله می‌باشد. 

مریداوی گفت: راه‌اندازی کارخانه دیمو برای 283 نفر شغل ایجاد کرده است و با افزایش تولید، شاهد ایجاد فرصت های شغلی جدید نیز خواهیم بود. 

وی افزود: در حال حاضر 10 هزار تبلت در ماه در این کارخانه تولید می شود اما ظرفیت این کارخانه تولید 20 هزار تبلت در ماه است. 

وی گفت: برنامه ما تصاحب 43 درصد بازار تبلت ایران تا یک سال آینده و صادرات تبلت‌های ایرانی به دو کشور حوزه خلیج فارس در این مدت است. 

به گزارش سافت گذر به نقل از ایرنا ؛ مریداوی در مورد مونتاژ بودن تبلت‌های ایرانی اظهار داشت: هیچکدام از برندها، تولیدکننده تمام قطعات مورد نیاز خود نیستند و هر کدام از قطعات تبلت از یک کارخانه تهیه و بعد مونتاژ می‌شود. 

وی افزود: در شروع کار از کارشناسان کره‌ای برای آموزش مهندسان ایرانی استفاده کردیم. 

این تولیدکننده گفت: کارخانه دیمو را بدون استفاده از تسهیلات بانکی و کمک‌ها و حمایت‌های دولتی بنا کردیم و در سال تولید ملی انتظار حمایت از سوی مسئولان را داریم. 

این تولیدکننده از رسانه‌های داخلی نیز انتقاد کرد و گفت:‌ برندهای خارجی و معرف دنیا به راحتی در رسانه‌ها تبلیغ می شود ولی همین رسانه ها بشدت از معرفی محصولات ساخت داخل پرهیز می‌کنند. 

وی گفت: تولید داخل بدون حمایت همه جانبه دولت بوسیله نظام مالیاتی و گمرکی هدفمند و حمایت رسانه ها پا نخواهد گرفت.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.