خوردن قورباغه زنده در یک رستوران ژاپنی !
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 یک رستوران ژاپنی غذای جدیدی را در منوی خود قرار داده است که قورباغه زنده را در مقابل مشتری پخته و همراه با یک غذای سنتی ژاپنی سرو می‌کنند. 
در یک ویدئو که به قسمت شهروند روزنامه نگار این وبسایت ارسال شده است یک قورباغه دیده می‌شود که در ابتدا زنده به سیخ کشیده می‌شود و سپس پوست آن را تمیز و قسمت‌های داخلی غیرقابل مصرف آن را خارج و به همراه غذای تازه‌ای به نام “ساشیمی” سرو می‌کنند. 

 


  
  
  
  


این قورباغه ها که به صورت زنده در آشپزخانه نگهداری می‌شوند پس از سفارش توسط مشتری در مقابل آنها آماده و تهیه می‌شود. 
براساس این گزارش، جدا کردن پوست قورباغه مهارت زیادی می‌طلبد و فقط یک آشپز ماهر قادر به انجام این کار است و طبق سفارش، آشپز می‌تواند چشمهای قورباغه را خارج کند یا اینکه آنها را به همان شکل حفظ کند. 
طبق گزارش سایت استامپ، قورباغه‌های استفاده شده برای این غذا چاق و مخصوص پخت و پز هستند و بگفته آنها سالم و خوشمزه هستند!







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.