انتقاد یکی از مراجع تقلید از گرانی
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 


وضع بد اخلاقی و بی حجابی مردم متدین را ناراحت کرده است 

وی با تاکید بر اینکه وضع بد اخلاقی و بی عفتی و بدحجابی، مردم متدین را ناراحت کرده است، یادآور شد: گرانی و اقتصاد ناسالم مردم را آزار می دهد، مراجع به مسئولان تذکّر دهند. 

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: مردم ما انسان های شریف و وفادار به اسلام و آرمان های ارزشی انقلاب هستند، قدر این مردم را بدانید و برای رضای خداوند به داد آنها برسید. 

وی با بیان این که تحصیلات حوزوی، تعطیل بردار نیست، گفت: جهل زدایی مقتضای فطرت بشر است و تعطیلی جهل زدایی خلاف این فطرت است. 

این مرجع تقلید شیعیان، توجه افراد به زیاد کردن علم و معرفت را ضروری دانست و گفت: بعضی اوقات برای بنده کتاب هایی می آورند و با این که نمی توانم همه را بخوانم ولی کنار می گذارم به امید اینکه بتوانم روزی آنها را بخوانم و مطلب تازه ای فرا بگیرم. 

امروز وظایف بزرگی متوجه علما است 

وی با بیان اینکه ما تعطیلی نداریم و امروز نیز وظایف بزرگی متوجه علما و حوزه های علمیه است، خطاب به حوزویان گفت: شما این همه شبهات، و فِرَق مختلفی که تبلیغ می کنند را ملاحظه کنید، باید همه اینها را جواب داد، باید جلوی این ضلالت ها و اضلال ها ایستاد و مردم را حفظ کرد. 

آیت الله صافی، روایات موجود در فضیلت علمایی که در آخر الزمان دین مردم را حفظ می کنند را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد: در روایتی آمده است که اگر چنین علمایی نباشند تا دین مردم را حفظ کنند و به شبهات پاسخ دهند، همه مردم از دین خداوند خارج می شوند هم اکنون ما در چنین شرایطی هستیم، این طور نیست که بگوییم سه چهار ساعت صبح و سه چهار ساعت بعدازظهر درس بخوانیم، بلکه باید علی الدوام در مقام تحصیل علم و جهل زدایی باشیم. 

به گزارش مرکز خبر حوزه، استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: این افتخار بزرگی برای کسانی است که درس می خوانند و برای خدمت به اسلام و امام زمان(ع) تحصیل علم می کنند، در اوضاع آخر الزمان، حفظ دین بسیار سخت می شود و دین داری مشکل است و الان دنیا بین دو قطب قرار گرفته است؛ یکی همین قطبی که می گویند به اصطلاح جامعه مدنی که در اصل جامعه مدنی هم نیست و دیگری قطب انبیاء و ایمان به عالم غیب و قرآن مجید و وحی. 

وی ادامه داد: بسیاری در اروپا و آمریکا می گویند که باید تشکیلات مدنی باشد و برنامه هایی که انبیاء برای مردم معین کرده اند را قبول ندارند.

 

 

 

 

 

 

 

 






-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.