روش جدید بسیج برای جمع‌آوری ماهواره
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 سردار نقدی عصر دیروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان لرستان تصریح كرد: معتقدیم روش های سلبی و قهر آمیز در نهی از منكر، رسالت قوه قضاییه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات است و بسیج نباید این شیوه ها را در پیش بگیرد. به همین دلیل ساز و كار جدید بسیج در فریضه امر به معروف و نهی از منكر روش ایجابی اقناع و گفت و گو است که هم اکنون نیز در مرحله اجرا است. 

وی در تشریح فواید این شیوه یادآور شد: در بجنورد با استفاده از این روش در یك محله كه 300 ماهواره در پشت بام ها شناسایی شده بود، پس از گفت وگو و اقنا توسط بسیجیان 97 خانواده شخصا ماهواره های خود را تحویل سپاه دادند و مابقی هم دیش های ماهواره را از پشت بام ها جمع آوری كردند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأكید بر اینكه "امروز امر به معروف در جامعه ما در غربت قرار دارد"، گفت: این غربت نه به خاطر عمل نكردن به فریضه امر به معروف و نهی از منكر، بلكه به خاطر بد عمل كردن به این فریضه است. ما با عملكردمان، امر به معروف و نهی از منكر را تنها به حجاب و روابط زن و مرد در خیابان و یك شكل خاص از برخورد محدود كرده ایم. 

وی با بیان اینكه "ما بر خلاف دین اسلام عمل كرده ایم و به جای زبان نرم از زبان تند برای امر به معروف و نهی از منكر استفاده می كنیم"، تاكید كرد: باید به گونه ای عمل كنیم كه همه بتوانند امر به معروف و نهی از منكر انجام دهند، نه اینكه حتما حكم حكومتی برای انجام این فریضه در دستشان باشد. 

نقدی در پایان تصریح كرد: امر به معروف و نهی از منكر، یك نظام طبیعی است كه خداوند در بدن انسان خلق كرده و با این وجود، منكر مانند میكروبی است كه در بدن انسان گناهكار وارد می شود.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.