گوگل رسما مالک موتورولا شد: تغییرات و مدیرعامل جدید
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 چند ماه پیش بود که گوگل ۱۲.۵ میلیارد دلار صرف خرید شرکت موتورولا کرد تا اندروید قدرت بیشتری داشته باشد. اما از زمان شروع چنین معامله بزرگی تا نهایی شدن آن نیاز به کارهای مختلفی است. 

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ سرانجام امروز موتورولا رسما بخشی از گوگل شد و حالا می توانید این شرکت را زیر مجموعه گوگل بدانید. ضمن اینکه اعلام شد، مدیرعامل جدیدی هم برای موتورولا از طرف گوگل انتخاب شده است. 

لری پیچ مدیرعامل گوگل اعلام کرد، مدیرعامل جدید موتورولا «دنیس وودساید» یکی از اعضای قدیمی گوگل است که نقش مهمی در حضور گوگل در آفریقا، خاورمیانه، روسیه و اروپای شرقی داشته است. 

اینکه گوگل از این پس چگونه می خواهد از قدرت سخت افزاری موتورولا بهره ببرد، یکی از سوالات مهمی است که تا به حال بدون پاسخ باقی مانده. اما شایعات مختلفی وجود دارد که می گوید گوگل قصد دارد با تولید تلفن ها و تبلت های مختلف، مستقیما کار فروش دستگاه های اندرویدی را آغاز کند. 

به هر حال گوگل هم اکنون موتورولا را در دست دارد و این قابلیت های زیادی به این شرکت اضافه خواهد کرد. شما فکر می کنید نقشه گوگل برای آینده موتورولا چیست؟ 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.