پیروزی اپل بر موتورولا و HTC
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  


بررسی نقض قانون ثبت اختراع در دادگاه 
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛اپل در آخرین دور از جنگ غول های تکنولوژی بر سر حق ثبت اختراع امروز توانست طبق پیش بینی ها بر موتورولا و HTC در دادگاهی در فلوریدا پیروز شود. 

قاضی این دادگاه به دلیل عدم همکاری ۲ کمپانی بزرگ موتورولا و HTC در مراحل بررسی نقض قانون ثبت اختراع برافروخته شده بود. بررسی موارد ادعایی اپل در این پرونده به آوریل ۲۰۱۴ موکول شد. قاضی دادگاه فدرال جنوب فلوریدا درخواست اپل را علیرغم اعتراض موتورولا و اچ تی سی مورد تایید قرار داد. 

با این تغییر زمان، موتورولا زمان خود را برای به اجرا درآوردن قانون ثبت اختراع بر علیه اپل از دست داد. موتورولا متهم است که از ۱۲ اختراع اپل به صورت غیر قانونی استفاده کرده است. 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.