زنی که همسرش را تا حد مرگ کتک میزند
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: همراهان عزیز و همیشگی مجله پرداد ، اگر فکر ميکنيد این زنان هستند که هميشه مورد خشونت و بي مهري قرار ميگيرند سخت در اشتباهيد. در اين مطلب قصد داریم شما را با مردي آشنا کنيم که توسط همسرش تا حد مرگ کتک میخورده و مورد شکنجه قرار میگرفته است. 


 



اين زن با چاقو به همسرش حمله ور شده است و قصد داشته چاقو را در قلب او فرو کند که بالاخره اين مرد نگون بخت نجات پيدا کرده است. او حتي زماني که همسرش به زندان رفته است جرات نداشته است در مورد جزييات خشونت وي صحبت کند ولي بخاطر اينکه مردان ديگري که با مشکل مشابه مواجه هستند بتوانند درست تصميم بگيرند با رسانه ها مصاحبه کرده است. 

آنها زندگي مشترکشان را از سال 2006 شروع کردند و حاصل اين زندگي يک فرزند دختر است. همسر 24 ساله اين مرد 36 ساله يک دائم الخمر بوده که هرشب بعد از نيمه شب به خانه بازگشته و او را مورد ضرب و شتم قرار مي داده است. در آخرين خشونت علني وي با کارد آشپزخانه به همسرش حمله ور شده و قصد داشته است قلب او را هدف قرار دهد که به صورت کاملا معجزه آسا اين مرد از مرگ نجات ميابد. همسايه ها با شنيدن صداي در گيري آنها با پليس تماس ميگيرند و پليس اين زن ديوانه را دستگير ميکند. 

اين مرد ميگويد از اولين روزهاي ازدواجشان آثار و علائم خشونت و عصبي بودن را در همسرش ميديده است اما اميدوار بوده که با محبت و عشق بتواند زندگي مشترکشان را نجات دهد. 



 

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.