حکم اعدام سعید ملک‌پور مدیر سایت مستهجن
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  




روابط عمومی دیوان عالی کشور در ایران اعلام کرد: “با رفع نقص پرونده سعید ملک پور توسط دادگاه انقلاب و ارسال مجدد آن به دیوان عالی ،حکم اعدام آقای ملک‌پور به تائید دیوان عالی کشور رسید.” 

سعید ملک پور از متهمان پرونده موسوم به “مضلین ۲” مربوط به جرائم رایانه‌ای است که در سال ۱۳۸۷ بازداشت و تاکنون در زندان به سر می‌برد. 
اتهام این فعال سایبری، طراحی سایت مستهجن عنوان شده اما او این اتهام را رد می کند و می گوید، سایت هایی که طراحی شده بدون اطلاع از اینکه قرار است مورد چه استفاده ای قرار بگیرد، به مشتریان فروخته شده است. 
همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، سعید ملک پور در دوران بازداشت خود به شدت شکنجه شده و بازجویان تلاش کرده اند از او علیه خودش اعتراف بگیرند و پرونده سازی کنند. 
قاضی مقیسه نخستین بار در پائیز سال گذشته سعید ملک پور را به اتهام تبلیغ علیه نظام از طریق طراحی سایت های مستهجن، توهین به مقدسات، توهین به رهبری، توهین به رئیس جمهوری، ارتباط با گروه‌های معاند نظام، و فساد فی الارض، به اعدام محکوم کرد و این حکم به تایید دادگاه تجدید نظر رسید. اما در خرداد ماه سال جاری حکم اعدام این زندانی در دیوان عالی کشور نقض شده بود. 
استقبال سپاه 
در همین حال، مرکز موسوم به “بررسی جرائم سازمان‌یافته” سپاه با استقبال از صدور حکم اعدام برای سعید ملک‌پور، اعلام کرد که به زودی اطلاعات دیگری از شناسایی و دستگیری چند شبکه گسترده فساد منتشر خواهد کرد. 
در این بیانیه به اعترافات تلویزیونی سعید ملک پور استناد شده و گفته شده که این اعترافات “عمق فاجعه” را نمایان ساخت. 
آقای ملک پور بعدها با تکذیب آن اعترافات، از شکنجه های بازجویان سپاه در دوران بازداشت خود پرده برداشته بود. 
اما بیانیه سپاه می گوید: بی‌شک عدم برخورد قاطع با این عوامل ضددین و معارض با اخلاق انسانی، زمینه ساز وقوع جرائم سنگین تر شده و مجرمین و افراد در خطر نفوذ این شبکه ها را گستاخ تر می سازد. 
در این بیانیه حکم اعدام این زندانی محصول پیگیری های سپاه عنوان شده و آمده است: با پیگیری های مجدانه مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه اینک و پس از ماه ها اقدامات حقوقی فشرده و طاقت فرسا، حکم اعدام مدیر بزرگ ترین شبکه ضد دین و مستهجن فارسی زبان در دیوان عالی کشور تایید شد. 
در پایان این بیانیه از قوه قضاییه برای تایید حکم اعدام ملک پور تقدیر و تشکر شده است.

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.