یک حماسه دیگر از سامسونگ
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

Galaxy S III اسمارت فون جدید سامسونگ که تبلیغات معرفی آن بسیار خبرساز بود به تازگی رونمایی شد و باز هم سامسونگ در کمال پر رویی یک کپی دیگر از محصولات و خدمات اپل را رونمایی کرد از خرده ریزهای کپی شده مثل تکنولوژی video stabilizer و بسیاری تکنولوژی دیگر که در یک پست دیگر کاملتر توضیح داده خواهد شد که بگذریم کپی بزرگی رونمایی شد که همه را در دنیا به خنده انداخت. سامسونگ از شعار دستگاهی که صدای شما را می شناسد٬ خواسته های شما را می فهمد و آنرا انجام می دهد را در معرفی Galaxy S III استفاده کرد همه منتظر بودند که سامسونگ چه چیز را معرفی خواهد کرد و آن چیزی نبود جز S Voice ! حالا می خواهید بدانید S Voice چیست؟ Siri را می شناسید نسخه کپی شده و ناقص از آن!

به سامسونگ تبریک می گویم بابت این خلاقیت! موفق باشی ای شرکت خلاق و نوآور!

برای این محصول بود که سامسونگ در تبلیغش می گفت اگر از هر چیز دیگر بجز این دستگاه استفاده کنید در دسته گوسفند ها قرار دارید! واقعا خسته نباشید بابت این همه خلاقیت و نو آوری!


 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.