اولین فیلم برنده اسکار دوباره در امریکا به نمایش درمی اید
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 
 


اولين فيلم برنده‌ي جايزه‌ي اسكار پس از 85 سال در آمريكا به صورت محدود اكران مي‌شود.
فيلم سياه‌وسفيد و صامت «بال‌ها» كه در سال 1927 برنده‌ي اولين جايزه‌ي اسكار شد، پس از 85 سال در آمريكا به روي پرده‌ي سينماها مي‌رود، اما با تعيين رده‌ي سني براي تماشاگر.
به گزارش ورايتي،‌ انجمن سينماي آمريكا اعلام كرد، فيلم «بال‌ها» محصول 1927 به علت صحنه‌هاي جنگي و خشونت زياد نبايد براي تماشاگران كمتر از 13 سال نمايش داده شود.
فيلم «بال‌ها» در سال 1927 موفق به كسب اسكار بهترين فيلم به عنوان اولين برنده‌ي اين جايزه شد و اكنون قرار است به دليل وجود صحنه‌هاي خشونت آميز در رده سني بالاي 13 سال در آمريكا اكران شود، اين در حاليست كه اين فيلم اولين اثر سينمايي بود كه در انگليس نيز رده‌ي سني خورد.
داستان این فیلم كه با بودجه‌ي دو میلیون دلاري ساخته شد، داستان زندگي يك خلبان هواپيماهاي جنگنده در جنگ جهاني اول است كه با وجود علاقه به يك زن، با شروع جنگ مجبور به حضور در عمليات مي‌شود.
آكادمي اسكار روز 18 ژانويه به مناسبت يكصدمين سال راه‌اندازي كمپاني «پارامونت»، فيلم «بال‌ها» به كارگرداني «ويليام ولمن» و نقش‌آفريني «گري كوپر» را نمايش ويژه داد.

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.