زیباترین محصول سال 2011 معرفی شد
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

گوشی N9 نوکیا همواره به عنوان یک محصول لوکس و زیبا محسوب شده است و هم اکنون کارشناسان مرکز D&AD Yellow Pencil پس از انجام بررسی‌های فراوان و تایید این نظر، جایزه بهترین طراحی را به این محصول اعطا کرده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل از GSM؛ گوشی هوشمند Nokia N9 جایزه 2012 Yellow Award را در بخش "طراحی محصول" از آن خود کرده است که این جایزه در اصل با زنجیره بررسی محصولات Tip Ton به صورت مشترک سنجیده می‌شود.



نامزدهای این جایزه شامل محصولاتی می‌شدند که در سال 2011 وارد بازار شدند که از بین آن‌ها می‌توان به برخی محصولات نیرومند از جمله رایانه لوحی iPad 2 اپل، رایانه لوحی Nook Simple Touch، هدفون B&W C5، سیستم iPad Smart Cover، Livescribe Echo Smartpen، Edge of Belgravia ceramic و گوشی هوشمند Lumia 800 نوکیا اشاره کرد.

شرکت نوکیا با پشت‌سر گذاشتن این رقبای سرسخت و کسب عنوان طراح بهترین گوشی هوشمند امیدوار است محبوبیت نسل جدید محصولات خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز موبایل را نزد کاربران افزایش دهد.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.