داشتن س_ک_س با همسر حتی بعد از مرگ !!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

مجلس اسلامی مصر به تازگی قانونی را در دست تصویب دارد که به موجب آن شوهران میتوانند تا 6 ساعت پس از مرگ همسر خود با آنها س ک س داشته باشند!! این قانون که از آن با نام farewell Intercourse یا "آمیزش وداع" یاد شده قسمتی از اصلاحات قوانین در مجلس تازه است ضمنا طبق اصلاحیه ای دیگر حداقل سن ازدواج دختران در این کشور به 14 سال کاهش یافت.

انجمن ملی زنان مصر موسوم به NCW به شدت به مخالفت با تصویب این قانون برخاسته و آنرا مخالف حقوق زنان و منافی پیشرفت تمدن این کشور دانسته است. خانوم دکتر Mervat al-Talawi رئیس NCW در نامه ای به هیئت قانون گذاری مصر از نگرانی های خود در این مورد این مصوبه گفته است.

روزنامه نگار مصری Amro Abdul Samea در گزارشی به روزنامه ی الاحرام مصر به شدت به قانون در دست تصویب حمله کرده و آنرا برداشت به اصطلاح شرعی از گفته های انجام شده توسط کشیشی دانسته که در می 2011 گفته بود پیوند ازدواج حتی تا پس از مرگ هم پابرجاست .

این قانون که فعلا بصورت یه پیش نویس در دست بررسی و تصویب نهایی است به اختلاف های جدی سیاسی در مصر انجامیده است.

Jaber al-Qarmouty گوینده ی خبری یکی از شبکه های مصری گفته است : " غیر قابل باور و فاجعه بار است که یه همچین اجازه ای به شوهران داده شود و آیا به راستی از دید اسلام این قابل قبول است ؟؟؟ آیا مردم اینگونه فکر میکنند !!؟ "

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.