افشاگری پرستو صالحی از فساد اخلاقی درسینما
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 پرستو صالحی بازیگر سینما تاتر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت 

افکار نیوز :پرستو صالحی بازیگر سینما تاتر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت. 

وی در فیس بوک خود نوشت: 

"اگه نگم دق می کنم!!! 
همش میگن چرا کم کاری ؟ چرا نیستی ؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی ؟چرا؟ چرا ؟چرا ؟ 
من چه می دونم ! 
کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه ؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه ؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه ؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه ؟" 
پرستو صالحی در ادامه نوشته است: "دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن ،به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم :دلم یه کار طولانی می خواد گفت : اونی ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می خواد ... به قول مرحوم شکیبایی :وای... 
ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم ،هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و ... فقط و فقط به کارشون فکر می کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن ..." 
پرستو صالحی بازیگر تائر سینما و تلویزیون می باشد که اولين فعاليت او در حرفه ي تئاتر با نام نغمه هاي خورشيد است و بعد از اين کار در سريالي با نام محاکمه بازي کرده که يک کار تاريخي به کارگرداني حسن هدايت و بعد از آن در سه فيلم نود دقيقه اي که توسط سيما فيلم ساخته شده با نام هاي يک روز طولاني آبي و بعد از آن در سريال هاي عشق سالهاي جنگ در کنار فرها جم ،تب ، مهر پنهان، همسفر، اين زميني ها، چشم هايش و در سري دوم زير آسمان شهر ايفاي نقش کرده است.

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.