به خاطر مدونا به ایران حمله نکنید!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 گروهی از شهروندان صهیونیست با ایجاد گروهی در فیس.‌بوک، از نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستند که حمله به ایران را تا بعد از 29 می ( خرداد 91) که زمان اجرای شوی مدونا در تل آویو است، عقب بیندازند چون در صورت واکنش کوبنده ایران به حمله اسرائیل، تبعاً مدونا به اسرائیل سفر نخواهد کرد! 
هاآرتص در این گزارش می‌افزاید: در یک صفحه تازه ایجاد شده در شبکه اجتماعی فیس.بوک، طرفداران اسرائیلی “مدونا” -سوپر استار آمریکائی موسیقی پاپ- از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درخواست کردند تا از هر برنامه احتمالی حمله به ایران خودداری نماید تا در اجرای شوی برنامه‌ریزی شده “مدونا” در تل آویو در 29 می 2012 مشکلی ایجاد نشود! 
این گروه همچنین تصویری ساختگی نیز برای خود انتخاب کرده که تصویر مدونا و گروهش را به همراه یکی از طرفداران خود که تابلوی “نه به جنگ علیه ایران” به دست گرفته، نشان می‌دهد. 
تصویر ساختگی: 

 

 

تصویر اصلی: 

 

 

*شاید این آخرین زمستانتان باشد! 
هاآرتص پیش از این نیز با ابراز نگرانی از اقدامات غیرمعقول سران اسرائیل در حمله به ایران عنوان کرده بود: «برخی از افرادی که این نوشتار را می‌خوانند، تا پس از زمستان زنده نخواهند ماند. البته برخی از آنها به مرگ طبیعی نخواهند مرد.اگر ارزیابی‌ها درست باشد، صدها و بلکه هزاران اسرائیلی در حمله موشکی تلافی جویانه که قطعاً رخ می‌دهد، از میان خواهند رفت». 

نویسنده مطلب در ادامه با بیان اینکه حتی اگر تهاجم اسرائیل با موفقیت در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نیز همراه باشد، باز هم نگرانی‌ها به قوت خود باقی است، اظهار داشته: «در صورت وقوع حمله به ایران، ما باید با تک تک رگ‌های بدنمان از آن بترسیم».

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.