قتل پيرزن معلول براي 200هزار تومان
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 فرمانده انتظامي نيشابور گفت: سارق، پيرزن سال‌خورده و معلول را براي 200هزار تومان كشت. 
سرهنگ محمدحسن اميري با بيان اينكه پس از اعلام يک فقره فوت مشکوک پيرزن 74 ساله در يکي از روستاهاي نيشابور، کارآگاهان دايره مبارزه با جرايم جنايي و تشخيص هويت به محل اعزام شدند گفت: كارآگاهان با حضور در صحنه حادثه جسد زني را در حالي که آثار خونريزي بر روي صورتش مشهود بود، مشاهده کردند. 

وي با بيان اينكه با حضور قاضي، جسد براي بررسي بيشتر به پزشکي قانوني منتقل و با توجه به وضعيت جسماني متوفي در ابتدا احتمال زمين‌خوردن وي متصور بود گفت: پس از اعلام نظريه پزشکي قانون مبني براينکه علت فوت، خرد شدن استخوان جمجمه و عوارض ناشي از آن است، تحقيقات گسترده‌اي در اين خصوص انجام شد. 

اميري با بيان اينكه كارآگاهان درتحقيقات خود به دو نفر مظنون شده و دريافتند كه اين دو متهم به شهرستان ديگري متواري شده بودند گفت: در تحقيقات يکي از آنان كه 30 سال سن داشت و اهل همان روستا لب به اعتراف گشود و اعتراف كرد كه براي سرقت به منزل مقتول رفته و حدود ساعت يک بامداد، ناگهان وي از خواب بيدار شد و چون مرا مي‌شناخت به ‌ناچار با يک چکش چندين ضربه به سر وي وارد کردم و پس از سرقت 200 هزار تومان وجه نقد از محل متواري شدم. 

اميري خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار صريح متهم و آشکارشدن راز قتل با هماهنگي قضايي پرونده براي سير مراحل قانوني ارسال شد.

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.