اثر نوشيدن قهوه بر رشد مو!!!!!
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 قهوه به دلیل داشتن کافئین، سبب تحریک فولیکول های ریز مو می شود در نتیجه رشد مو دوباره آغاز می شود. 
محمد شیزرپور، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: نوشيدن قهوه سبب رشد مجدد مو می شود چرا که قهوه به دلیل داشتن کافئین، سبب تحریک فولیکول های ریز مو می شود و در نتیجه رشد مو دوباره آغاز می شود. 
وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: طاسی مو بیشتر در مردان دیده می شود و کافئین موجود در قهوه مانع می شود عوامل مختلفی به فولیکول مو آسیب برساند. 
شیزرپور تصریح کرد: البته باید گفت مقدار کافئین باید زیاد باشد یعنی در حدود 60 فنجان قهوه، که در واقع با چنین درصدی کافئین به فولیکول های پوست اثر می کند. 
وی خاطر نشان کرد: البته با نوشيدن 6 فنجان قهوه در روز غیر ممکن است ، از این رو متخصصان به فکر تهیه قرص حاوی کافئین زیاد هستند که با طاسی مو مبارزه کنند.

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.