مهریه ی جالب دو دختر علیرضا افتخاری
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

 خبری در تابناک خوندم که واقعا باعث شد بعد از مدت ها یک هنرمند رو از اعماق وجودم تحسین کنم. نمی دونم چه طور باید از این مرد بزرگ تشکر کرد. خوبه که باقی هنرمندان و سیاستمداران ما از ایشون الگو بگیرن. اصل خبر رو در زیر بخونین. 

گفته مي‌شود که مهريه دختر بزرگ عليرضا افتخاري، خواننده اصفهاني و نام آشناي کشورمان، حفظ 450 غزل از حافظ شيرازي و مهريه دختر کوچک وي حفظ 16 جزء از قرآن کريم است. 

به گزارش برنا، عليرضا افتخاري، يکي از خوانندگان محبوب سنتي ايران، مهريه دخترانش را حفظ قرآن کريم و غزليات حافظ شيرازي قرار داده است که تا کنون داماد بزرگش 350 غزل حفظ کرده و داماد کوچکش 8 جزء از قرآن کريم را حفظ کرده است. 

اين در حالي است که تعيين مهريه هاي سنگين و نجومي چنان مرسوم شده است که مانند ديگر رسومِ دست و پا گير، سدي بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان شده و بهتر است ما نيز با پيش گرفتن چنين سنت‌هاي حسنه‌اي، راه ازدواج را براي جوانان آسان کنيم.

 

 

 

 

 







-

نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت15:39---14 بهمن 1390
بذار اول خودش (شوهر) بیاد اونوقت من اصن مهریه نمیخااااااام!!!!! واااالااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.