بهرام رادان در هند جایزه گرفت...
 
لینکستان
 
درباره ما


مهران
با سلام خدمت همه ي بازديدگننده هاي خشگل و خوشمزه! من اين وبلاگ رو در تاريخ 1390/11/08 ايجا د كردم و هدفم جمع آوري جديدترين مطالب انتشار شده در اينترنت هستش.از جمله عكس ، خبر ، داستان ، موزيك ، جك و اسمس و ..... در واقع اين وبلاگ يه وبلاگ تفريحيه و اميدوارم از بودن در اين وبلاگ لذت كافي رو ببريد. هميشه شاداب باشيد و خشگل و از همه مهمتر خوشمزه. با تشكر،مدير وبلاگ ، مهران.
ایمیل : ReMe_love@ymail.com



 

  



بهرام رادان جایزه بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش در فیلم سینمایی "آدمکش" در نخستین دوره جشنواره بین‌المللی لاداخ هند از آن خود کرد. 

جشنواره بین‌المللی فیلم لاداخ هند از تاریخ 26 لغایت 28 خردادماه در چهار بخش سینمای جهان، مسابقه، سینمای هند و سینمای لاداخ برپا شد. 

در این جشنواره موسسه رسانه‌های تصویری با فیلم سینمایی "آدمکش" ساخته رضا کریمی همراه با 9 عنوان فیلم دیگر از سایر کشورها در بخش مسابقه این فستیوال به رقابت پرداخت و نیز فیلم سینمایی "اینجا بدون من" ساخته بهرام توکلی در بخش سینمای جهان به اکران درآمد. 

بهرام رادان بازیگر نقش اول مرد فیلم "آدمکش" توانست جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول ر ادر این دوره از جشنواره از آن خود کند.  

در این جشنواره، فیلمهای متعددی از کشورهای مختلف جهان از جمله فرانسه، کانادا، بلژیک، لبنان، کوبا، هند، ایتالیا و ایران به نمایش در آمدند. 

عرضه بین‌المللی دو فیلم سینمایی "اینجا بدون من" و "آدمکش" برعهده موسسه رسانه‌های تصویری است. 

 







-

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








CopyRight © 2011 - 2012 hamehjore Group , All Rights Reserved
تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک دادن به سایت مجاز می باشد.